Catlady Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10100664 Og jeg kjenner at jeg nesten ble litt glad, men noe annet som jeg bet meg mer fast i artikkelen var at han er overført til Bastøy fengsel, som er åpen soning.. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig ??? Skjønner ikke at det er mulig at han bare har fått 8 år !!!! Han har mishandlet et barn til døde, bør ikke det være mord under særdeles skjerpede omstendigheter da, og føre til lengre straff ? Skjønner ingenting her jeg ... Lest mye om saken i de siste og synes ingenting av det henger på greip. Mange ville vel knapt kalt Bastøy et fengsel, men en trivelig feriekoloni .. Blir kvalm og forbanna langt inn i kropp og sjel, og kjente jeg ble glad ved tanken på at noen tok rettferdighetskjeen i egen hånd og ga han juling.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Så trist... Jeg har forresten også reagert på at han får sone der. Anonym poster: b5109c7b8235a1520e6fbce28e4597ad
Gjest Vicky Pollard Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Ja, det bet jeg også meg merke i... Synes den eldste av på Ila skulle vært passende. I dag heiser jeg forøvrig flagget og sender en stor bukett blomster til han som gav han juling.. I tankene vel å merke..
Suretær Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 La oss håpe rettferdigheten seirer og han han blir torturert sakte til døden selv. Jordas avskum!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 La oss håpe rettferdigheten seirer og han han blir torturert sakte til døden selv. Jordas avskum! Signerer denne!!! Øye for øye, tann for tann! Anonym poster: 64a48875bc2fae31db93c6f7f9695b54
Countess Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 " Jeg har vanskelig for å tro at Christoffers død for åtte år siden, i februar 2005, er den utløsende årsaken til voldsepisoden i går, sier Randby." Hvorfor i alle dager skulle ikke det kunne være den utløsende årsaken? Er det for lenge siden? For ubetydelig? Hele saken er så lite rettferdig at jeg finner ikke ord. Gutten ble misshandlet, igjen og igjen, over lang tid. Folk visste det, men ingen gjorde noe. Før han tilsutt ble så grovt misshandlet at han, som et skall av seg selv, bevisstløs, ble kvalt av det dyret han var nødt å bo sammen med. Saken har blitt henlagt utallige ganger, før han nå har fått en straff som er til å gråte av. Han kone, kvinnen som jeg ikke engang ønsker å si er Christoffers mor, er redd for mannen sin..redd det skal skje han noe. Hvor var hun da sønnen ble misshandlet? Var hun redd at det skulle skje han noe? At de i det hele tatt skal få sine tanker og meninger publisert etter det de har gjort eller latt skje, er uforståelig. Og den "mannen", han fortjener bank. Han fortjener smerten og frykten..det gir han i alle fall litt mere straff en det han nå får, i åpen kosesoning på Bastøy!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #7 Skrevet 18. februar 2013 Noen som vet hva den FB gruppen som hyller han heter? Anonym poster: 5dd218a25a75ca7a0098b9d315f4b842
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #8 Skrevet 18. februar 2013 Jeg leste saken på aftenposten, og tenkte med en gang at noen helt garantert har laget en tåd om det på dib. Jaggu hadde jeg rett! Anonym poster: 98957f8b73d3ca4605dd824a591ea45b
Catlady Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2013 Jeg leste saken på aftenposten, og tenkte med en gang at noen helt garantert har laget en tåd om det på dib. Jaggu hadde jeg rett! Anonym poster: 98957f8b73d3ca4605dd824a591ea45b Er vel uansett mer saklig å diskutere enn utallige Jarle tråder .....
1anonym Skrevet 18. februar 2013 #10 Skrevet 18. februar 2013 Jippii!! Håper han får juling like mange ganger som han slo stesønnen sin!!
Gjest Antarctica Skrevet 18. februar 2013 #11 Skrevet 18. februar 2013 Soning på Bastøy er vel noe man overfører folk til etter et visst antall år for at de skal gradvis tilvennes normalt liv i samfunnet? Vi kan jo mislike det alt vi vil, men det er jo faktisk sånn at en vakker dag kommer alle perverse mordere ut av fengsel igjen. I alle fall i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå