Gå til innhold

Er så morragretten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke være det, men er rett og slett sur når jeg våkner. Småirritert på mannen og ungene, selv om jeg prøver å ta meg sammen. Går hjemme med de to minste, og humøret bedrer seg så fort vi har stått opp.

Men hver dag når jeg våkner (5.30) tenker jeg Faen i Helvete!

Hjelp, hva kan jeg gjøre for å bryte dette?

Anonym poster: e028ad787e07e47f764b0fef3caf6fcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig morgengretten jeg også. Samboer holder seg litt unna meg første våkne halvtime. Det som hjelper best for meg er å få i meg litt mat selv om det ikke frister...

Anonym poster: a1c49c74a2366823a1e78af87d8e789b

Skrevet

Det som hjelper for meg er å få i meg litt frokost og få stelt meg på badet i ro & fred :P blir straks mye hyggeligere å være i lag med ;)

Skrevet

Jeg er en skikkelig gladfis om morgenen, men samboer er gretten som et tordenvær! Ingenting annet enn litt tid som hjelper for hans del :) Det vil si at jeg må holde min bablete og fornøyde munn lukket i minst en halvtime etter at han er våknet... Litt bedring etter at han har fått dusja som oftest da :)

Skrevet

Det ville hjulpet her og, men med tre små og en mann som raser ut av døra halvsyv er det hverken mat eller dusjmuligheter før ved ni-ti tiden..

Anonym poster: e028ad787e07e47f764b0fef3caf6fcb

Skrevet

Jeg er skummel på morgenen. Gubben pirker i meg i det han står opp, ellers lar han meg være til jeg har klart å dra meg ut av senga.

Er så lite a-menneske som det er mulig å bli :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...