Gå til innhold

Aap og tiltak.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke jobbet siden 2002.Vært veldig syk.Og legen støtter med 100 prosent i uføretrygd.Nav mener jeg må prøves ut i tiltak litt mer.Før jeg får uføretrygd.Jeg har startet i et tiltak.Målet er å hjelpe meg ut i vanlig jobb.maks 2 ganger i uken.samtaler med en innleid konsulent.og ut i jobb prøving i vanlig bedrift.Jeg ser ganske frisk ut .og umulig å se hvordan jeg har det.Jeg har det veldig dårlig.Har hatt migrene anfall siden torsdag å vært senge liggende.takk gud for barnefri helg.I dag er jeg kvalm ,svimmel forferdelig slapp.-Gruer meg til å hente i barnehagen siden formen er så dårlig.Lurer på om jeg skal ringe nav saksbehandler og si jeg ikke klarer å følge det de ber om.eventuelt sende meg på fretex igjen.Det kommer ikke til å funke det heller.men hva skal jeg gjøre ?Har de lov til å stoppe aap hvis jeg sier jeg ikke klarer tiltak.har ikke prøvd meg i jobb en gang.men vil ikke klare det.går ikke til psykolog lenger.har gjort det helt siden.2002 og frem til 2009.Vært i utallig behandling- Håper på svar fra en som jobber i nav med aap.

Anonym poster: fee94d2f8d14cec762a176e6f594082e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vene! Lær deg å bruke SPACE. Skriver du virkelig brev på denne måten?

Jeg må myse og lese dobbelt så sakte som vanlig, da gidder man ikke lese alt..

Anonym poster: 28ded8ef8a8244c02874373762c62cd9

Skrevet

Skriver nok ikke brev på denne måten nei.Gå til neste tråd da..

Skrevet

Hvis du klarer å skrive rent, bruke stor bokstav og punktum - som du faktisk gjør med stil, hvorfor ikke skjerpe seg å ordne den siste lille biten??

Føles nesten som du er Ribsskog. Han har egen teit skrivestil og er helt klart syk..

Anonym poster: 28ded8ef8a8244c02874373762c62cd9

Skrevet

Håper andre kan svare meg som har noe mer fornuftig å komme med enn vedkommende over her:)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Om du ikke klarer møte er vel dette en del av utprøvingen? Gi beskjed til tiltaksplass og få en sykmelding? Så møter du når du er i stand til det. De skal vel se om du har restarb evne og evt hvor mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...