Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Må ha ny telefon og synes egentlig ingen på markedet er noe tess. Nå har jeg en Sony Ericsson, og jeg vil ikke ha det igjen. Hvilken ville dere ha valgt? Vil ikke ha en mobil som er større i størrelsen enn de to. Anonym poster: 56a533cd326f1ea61d499adf17b06031
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 *dytt* Anonym poster: 56a533cd326f1ea61d499adf17b06031
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 anyone? Anonym poster: 56a533cd326f1ea61d499adf17b06031
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Har Samsungen og er kjempefornøyd. Anonym poster: 76e2fe5505caee375275f5f38dc3cf8f
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Samsung Anonym poster: 18b2109e8221e7eac37db184e03f3712
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Samsung! Jeg er veldig fornøyd med den
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #7 Skrevet 18. februar 2013 Iphone. Anonym poster: ee5b9acc31ac535161151201516e7d86
sillyfilly og Olivia Skrevet 18. februar 2013 #8 Skrevet 18. februar 2013 Vil du ha det enkelt eller muligheter for å ordne litt selv? Hvis rstmevnte iphone, men hvis sistnevnte Samsung.
<3 2G <3 Skrevet 18. februar 2013 #9 Skrevet 18. februar 2013 Jeg stemmer for iPhone, men det kommer vel an på hva du liker av produkt. Jeg har og iPad og skal kjøpe Mac når pc ryker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå