Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Dere som er par har dere egen kode på mobilen så ingen kan gå inn å sjekke feks mild og bilder? Eller virker dette mistenkelig ovenfor partneren når det skjer etter mange år? Anonym poster: 9dedd090938b5cb3c888be2764f402f2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Di annbefale at du har kode på mobilen siden det da er vanskeligere å bruke den vis den blir stjålet Anonym poster: ec99732f32489b33114df44a3075c643
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Vi har kode på mobilen men kan hverandres.. Og godt er det for hver gang vi klarer å ta feil mobil hadde det blitt et leven Anonym poster: b1848682fe375955cc8070d6666e624b
Gjest Ziva Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Vi har koder på mobilene, og vi kan hverandres koder. Ingen hemligheter på tlf, men vi snoker heller ikke på hverandres tlf.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Jeg har egen kode, fordi jeg har så mye "greier" på telefonen som jeg ikke vil skal falle i andres hender, mye har med jobben min å gjøre. Mannen ser ikke noe galt i det Anonym poster: 7f013ef81fe92f7c3f11b90e25e27b54
<3 2G <3 Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Har kode når vi er ute og reiser men ikke til daglig bruk. Sjekker ikke meldinger på tlf hans, men kan se på bilder. Bruker ikke å væte på hans tlf egentlig. Ikke tar vi feil heller da vi har forskjellig farge.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #7 Skrevet 18. februar 2013 Hans og min mobil har alltid vært åpen nå vil han ha kode og den for seg selv. Anonym poster: 9dedd090938b5cb3c888be2764f402f2
Superdolly Skrevet 18. februar 2013 #8 Skrevet 18. februar 2013 Jeg hadde blitt mistenksom hvis mannen min plutselig skulle ha kode på telefonen etter flere år, og jeg ikke fikk vite koden og heller ingen grunn for at han skulle ha det. Eventuelt dersom grunnen var at jeg "ikke skulle snoke". Da hadde jeg kjapt tenkt at han hadde noe for seg som han ikke ville jeg skulle vite noe om...
Modesty Blaise. Skrevet 18. februar 2013 #9 Skrevet 18. februar 2013 Jeg er pålagt av jobben å ha kode på tlf, og mannen har ikke koden til den. Hos oss så kommer tlf våre levert fra IT avelingen ferdig oppsatt med koder Han kan selvfølgelig få den hvis han spør, men jeg ser egentlig ingen grunn til at han skal ha den, hva er det han skal på tlf min når jeg ikke er der? Og nei, jeg har ingenting på den som jeg trenger å skjule fra han...
fikas Skrevet 18. februar 2013 #10 Skrevet 18. februar 2013 Jeg syns det er dumt å ikke ha kode jeg da! Vi har begge ting på tlf som jeg tenker er greiest om det er vanskeligst mulig for en uærlig sjel å finne frem til. Jeg er pålagt av jobb å ha kode iom at jeg har epost på telefon. Han har også kode, selv om han ikke har 'hemmelige' ting der. Jeg tror han kan min kode - er neimen ikke sikker. Jeg kan hans mønster - men jeg er aldri på telefonen hans om han ikke ber meg om å sjekke noe, skrive en mld når han kjører bil og sånne ting.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #11 Skrevet 18. februar 2013 Vi har ikke kode på telefonene og bruker de litt om hverandre. Jeg har smarttelefon, men ikke han. Jeg har da også hans mail, og han bruker min når vi er sammen. Jeg snoker ikke på telefonen hans annet enn kanskje å spørre hvem han fikk melding av nå for å høre om det var noe hyggelig eller noe å legge inn i kalenderen, men hvis han hadde lagt på kode uten å si den til meg hadde jeg nok villet snoke litt. Anonym poster: facf2cc49dfec75c4d3b6c0a6b2250d2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #12 Skrevet 18. februar 2013 Jeg har kode i tilfelle den blir stjålet, mannen kan såklart koden Anonym poster: ec06edbfe5f9bfb4efb86c05d69ff3b1
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #13 Skrevet 18. februar 2013 Har begge koder på tlf, å vi vet hverandres koder. Kodet pga små barn og ved event tyveri. Anonym poster: a9065cc7c211af302da04718e6b6edd5
kaklemor Skrevet 18. februar 2013 #14 Skrevet 18. februar 2013 Vi har koder på tlf, men vi vet hverandres koder.. Har ikke behov for å gå på hverandres tlf iom vi ikke skjuler noe for hverandre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå