Gå til innhold

barnet mitt er trist stakkars...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg sendte han i barnehagen i dag.. han har bare tre dager og støtten rundt oss sier han trenger å komme seg bort mer. Fordi det er mine nedturer i livet som igrunn gjør han veldig trist. det er utrolig synd å væere mamma å barnet sitt deprimert.

Er alene og har aldri hatt bf innblandet så har mine utfordringer her jeg bor. men..

Føler meg igrunn sterk nokk og ser viktigheten av å stille mere opp og møte mitt barn bedre. men er det total omsorgsvikt? Er det derfor greit og øke besøkskjemmet fra en til to helger i mnd? Er nå litt i tvil på om jeg må være mer med barnet. på en bedre måte bare. eller ha mere fravær hos besøkshjem. han er ofte hos familie og etterlyser mamma mye .. ehm.. alt er jo supert bare jeg takler dagens utfordringer. Er så usikker nå..

Anonym poster: c8cfe3c497df0226769cd5ca4d04b80f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fravær - samvær..

Skrevet

Jeg syns det er veldig vanskelig å komme med råd når vi vet så lite.

Hvem er støtten rundt dere og hva mener de med at han trenger å komme seg bort mer. Mer tid i barnehagen? Mindre?

Skrevet

Som Elsker Livet sier, det er vanskelig å kommentere når vi ikke vet hvorfor han har besøkshjem. Han vil nok helst bare være med deg, sånn er det jo med barna: mamma er best uansett. Men hvis du sliter psykisk eller fysisk, så er det kanskje ikke så lett å ta seg av ham alene så veldig mye heller?

Anonym poster: 8ac63e893b5e0b85c601a6c467ce4fc4

Skrevet

Har han mer samvær med besøkshjemmet får også du mer tid på å hente deg inn som også er bra for han, det ville jo vert likt om han hadde enn far i bilde å var hos han annekvar helg, så lenge du gjer ditt besta ut fra di utfordringer du har så skal du ikke ha dårlig samvittighet. Du vil jo bare det besta for barnet ditt, å så lenge du klare visa barnet ditt at du er gla i ham gir mye kos å omsorg har han det godt :) ingen skam i å spør om hjelp...

Ønske deg lykke te vidare å håpe det blir letter etter hvert :)

Skrevet

Føler det er utrulig dumt at ungen min som alt synes han er nokk borte fra heime, nå heller har godt av enda mer fravær hjemmeifra fordi mamma har hatt en tøff tid. det. Har spurt om hjelp. men blir jo stilt som psykisk periode syk. :-(

Skrevet

Hjelp var ikke vanskelig å få. har allerede ordnet seg. men føler at dere med flere barn og i mitt lignende liv må vere helt utrolig sterke. mamma var alene med meg og min bror og jeg forstår hvorfor hun mye ikke var der og gjorde likevel så godt hun kunne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...