Gå til innhold

Boikotter herved Fotoknudsen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så Fotoknudsen skylder flere millioner til oppdragstakere rundtomkring. (diverse trykkjobber de har satt bort til andre firma og ikke betalt dem for.) Før de slår seg selv konkurs endrer de navnet sitt, slår seg konkurs, blir kjøpt opp og fortsetter med samme navn og tjenester, bare uten all gjelden de skylder bedrifter rundt om. Sykt at dette er lovlig!

Kommer uansett til å boikotte Fotoknudsen heretter da dette er iskaldt beregnet og en stygg måte å drive forretning på.

Heldigvis er det jo en del firma som ikke kommer til å jobbe med dem igjen og jeg håper de mister kunder som en konsekvens av måten de driver på. Forøvrig er jeg glad de 200 uskyldige ansatte i det hele ikke blir skadelidende.

Anonym poster: 21fcf26a98a4fba5d6c87e70f9fed334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg. Jeg gikk over til smartphoto for noen år siden, for jeg har aldri sjønt hvorfor ALLE handler med fotoknudsen. Jævlig dyre har de vært hele tiden også.

Aldri mer fotoknudsen:) Glad jeg ikke lagret bildene mine hos dem!

Anonym poster: 9a59a7e0cae39a7d4df11593e8e158da

Skrevet

Jeg boikotter ikke. God service i butikkene, gode produkter og alltid levering til avtalt tid.

Prøvde album fra photobox før jul. Skulle være gave men kom i posten i starten av februar. Produsert i Frankrike.

Ja til norske jobber, ja til Fotoknudsn

Anonym poster: e656b6fb008a70bdf32c4df43dbf4c51

Skrevet

Vet dere hva? Dette er faktisk helt vanlig for firma som står i fare for å gå konkurs å gjøre. Det er ikke noe som helst unormalt med det.

Nå er det ikke bare leverandørene som har tapt penger på dette, det har faktisk eierne også gjort. Myyye penger har de tapt. Og likevel går de nå inn med mer penger, uten at de har noen garanti for at det kommer til å gå bedre denne gangen. Skjønt, de vet nok på hvilke områder de taper penger, og på hvilke de ikke gjør det. Er nok derfor de satser på en versjon uten så mange butikker.

Jeg kommer definitivt til å fortsette å handle hos fotoknudsen, og ønsker det nye selskapet lykke til!

Hilsen økonom

Anonym poster: c823eaa7036ed681d190222525ccff5e

Skrevet

Det er vanlig og lovlig, og begge deler er høl i hodet. Andre firma blir skadelidende for Fotoknudsens idioti. De kunne gjort grep for å redde bedriften FØR de dro mange andre med seg ned. Elendig forretningsmoral, og jeg boikotter!

Skrevet

Samme med Notabene. Mange små leverandører, forlag osv. som får store problemer fordi de ikke får betalt for vatene sine fra dem, likevel selges det bøker og andre ting i Notabene-butikkene akkurat som før. Min arbeidsgiver taper over ti millioner på utestående hos Notabene.

Anonym poster: b333d6450937d0a47e3d62bbe480c2db

Skrevet

Jeg boikotter også. Stygg forretningsmoral.

Anonym poster: 0fefdad8073be823c428a794b025eef8

Skrevet

Samme med Notabene. Mange små leverandører, forlag osv. som får store problemer fordi de ikke får betalt for vatene sine fra dem, likevel selges det bøker og andre ting i Notabene-butikkene akkurat som før. Min arbeidsgiver taper over ti millioner på utestående hos Notabene.

Anonym poster: b333d6450937d0a47e3d62bbe480c2db

Jeg forstår ikke hvorfor dette er lovlig?

Noen som vet?

HI

Jeg handler aldri på Notabene, men da skal jeg i alle fall ikke begynne med det heller.

Skrevet

Vet dere hva? Dette er faktisk helt vanlig for firma som står i fare for å gå konkurs å gjøre. Det er ikke noe som helst unormalt med det.

Nå er det ikke bare leverandørene som har tapt penger på dette, det har faktisk eierne også gjort. Myyye penger har de tapt. Og likevel går de nå inn med mer penger, uten at de har noen garanti for at det kommer til å gå bedre denne gangen. Skjønt, de vet nok på hvilke områder de taper penger, og på hvilke de ikke gjør det. Er nok derfor de satser på en versjon uten så mange butikker.

Jeg kommer definitivt til å fortsette å handle hos fotoknudsen, og ønsker det nye selskapet lykke til!

Hilsen økonom

Anonym poster: c823eaa7036ed681d190222525ccff5e

Det er dessverre helt vanlig. Men det burde ikke vært lov.

Ja, det er sant at eierne tapte penger, men det de gjør mot andre bedrifter som de skylder penger kynisk måte å drive på.

Selv om de ansatte i Fotoknudsen ikke bli skadelidene, så kan faktisk ansatte hos de bedriftene de skylder penger bli skadelidende.

Hilsen Revisor

Anonym poster: d7aadf5db089bda87007ff77ae8c3b29

Skrevet

Og hvis mange nok boikotter så går de konkurs igjen. Med den risiko det har for ansatte, leverandører og kunder... Smart du HI

Jeg har vært kunde hos Fotoknudsen i en årrekke. Det kommer jeg til å fortsette med.

Skrevet

Om du skal boikotte alle selskaper som har gjort dette blir du Ikke kvitt mange kronene! Utrolig vanlig... Sette seg litt inn i ting før man hyler kanskje :/

Anonym poster: 69f5df0a674c3e0d29321bb6ac13ae19

Skrevet

Og hvis mange nok boikotter så går de konkurs igjen. Med den risiko det har for ansatte, leverandører og kunder... Smart du HI

Jeg har vært kunde hos Fotoknudsen i en årrekke. Det kommer jeg til å fortsette med.

Leverandører vil de forhåpentligvis ha problemer med å finne. De som nå går inn i forretning med Fotoknudsen vet hva de går til. Kundene også for den del.

De fortjener å gå konkurs igjen, fordi det er skammelig å drive forretning på den måten.

Skal vi nå støtte kjeltringen og late som de ikke har forårsaket problemer for uttallige andre? Kjempesmart ja!

Skrevet

Om du skal boikotte alle selskaper som har gjort dette blir du Ikke kvitt mange kronene! Utrolig vanlig... Sette seg litt inn i ting før man hyler kanskje :/

Anonym poster: 69f5df0a674c3e0d29321bb6ac13ae19

Jeg skal i alle fall bli veldig bevisst på hvor jeg legger igjen kronene mine når jeg først handler en plass!

Fremdeles ingen som vet HVORFOR det er lovlig å holde på slik? Vil gjette på at det er et slags kundevern. Det er tross alt ikke forbruker sin feil at eierne kjører det i grøften. Men jeg aner virkelig ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...