Patetica fåkksi Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Vinterferie eller ei, måtte denne uken bli svært grei. Har du ikke ferie, tenk på at du en dag hadde en rie som gjorde at du fikk en baby og hooka opp på dinbaby og ble kjent med oss på kranglesiden! Måtte dagen være strålende og små gleder komme ålende. Hilsen Apetit.
Gjest sug lut Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Ah, alle tok helt feil da de hausa opp Wergeland og Ibsen! Apetit for president!
Fucking Florence Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Det var akkurat det gamle amandine trengte. Heldigvis ikke vinterferie enda! Akkurat gått på en skikkelig smell igjen her i huset, nå skal jeg snart til legen med en unge igjen. Kjapp hoderegning forteller meg at i løpet av de fire siste ukene har vi loggført 5 legevaktsbesøk, et besøk på barneklinikken og 7 vanlige legebesøk.....Takk og lov for helsevesenet.
Gjest Ziva Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Det var akkurat det gamle amandine trengte. Heldigvis ikke vinterferie enda! Akkurat gått på en skikkelig smell igjen her i huset, nå skal jeg snart til legen med en unge igjen. Kjapp hoderegning forteller meg at i løpet av de fire siste ukene har vi loggført 5 legevaktsbesøk, et besøk på barneklinikken og 7 vanlige legebesøk.....Takk og lov for helsevesenet. Da skal jeg slutte å klage.
Patetica fåkksi Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2013 Kjære Amandine, aka. FF, god bedring til ungen..!! Håper ikke det er noe alvorlig :-l
Fucking Florence Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Ikke mer alvorlig enn at det går over, men kjipt nok. - og legebesøkene er fordelt ut over to voksne og tre barn, men likevel. Vi er derimot stolte av å ha bestått suretesten, vi har gått oppå hverandre innendørs nå i snart 4 uker uten krangling, det må vel være et godt tegn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå