Gå til innhold

Amme-te.... Hjalp dt??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ved alle barna hatt for lite melk. Jg klarer å amme mn må gi erstatning i tillegg under samme måltid. Nå venter jg nr 4 og har lyst til å prøve ALT som kan hjelpe til å øke melken. Sånn at jg iallfall kan gi flaske kansje hvert annet måltid, enn hvert eneste en. Har dere noen gode råd ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns amme te fra helse kost som er som vanlig te poser funker :) ellers må du jo bare legge til barnet så ofte som mulig evt ta i bruk en pumpe også :) stimulerer jo til mer produksjon ;)

Skrevet

Drakk amme-te med förstemann, mens jeg ammet og mens jeg pumpet. Vet ikke om det var aarsaken til mer melk, men melken kom iallefall mye lettere ut etter jeg startet med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...