Urwa Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Har ved alle barna hatt for lite melk. Jg klarer å amme mn må gi erstatning i tillegg under samme måltid. Nå venter jg nr 4 og har lyst til å prøve ALT som kan hjelpe til å øke melken. Sånn at jg iallfall kan gi flaske kansje hvert annet måltid, enn hvert eneste en. Har dere noen gode råd ??
mamma i november!(2005) Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Jeg syns amme te fra helse kost som er som vanlig te poser funker ellers må du jo bare legge til barnet så ofte som mulig evt ta i bruk en pumpe også stimulerer jo til mer produksjon
Zora-okt10+jun13 Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Drakk amme-te med förstemann, mens jeg ammet og mens jeg pumpet. Vet ikke om det var aarsaken til mer melk, men melken kom iallefall mye lettere ut etter jeg startet med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå