Gå til innhold

Halsbrann fra helvete!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter og ha vært syk noen dager,og fått i meg lite mat,virker det som at jeg har begynt å overproduseres magesyre. Er 37 uker på vei,og vært litt plaget av sure oppstøt den siste tiden,men dette tar kaka!

Det begynte i går - vært syk (og spist lite) siden torsdagen. Prøver å tvinge i meg mat,uten å være spesielt sulten. Har i dag spist to brødskiver og to bananer.

Det er helt jævlig! Brenner noe sinnsykt opp gjennom spiserøret og halsen,og gjør kjempevondt! Trodde litt melk skulle hjelpe på,men nei...

 

Noen tips/råd å komme med?!

 

Anonym poster: e65e735af08cce476e2c37cded562da9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Jeg kavde som et helvete i alle svangerskapene mine. Men på slutten i siste fnt jeg løsningen. Hadde jeg bare husket hva det het. Legemiddel man får kjøpt reseptfritt på apoteket. Drikke. Tror det het noe med g.

 

Anonym poster: ac7d395dfb73f92f50e142a3291f2c68

Skrevet

Bruker gaviston flytende nå, den funker. Prøvd også link, helt ok. U kan prøve spise rå potet, drikke melk. Funka for mg en liten periode, tror jg ble immun tilslutt, he he

Skrevet

Lovehearts og melk gjorde susen her, men ser at du allerede har prøvd melk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...