Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Etter og ha vært syk noen dager,og fått i meg lite mat,virker det som at jeg har begynt å overproduseres magesyre. Er 37 uker på vei,og vært litt plaget av sure oppstøt den siste tiden,men dette tar kaka! Det begynte i går - vært syk (og spist lite) siden torsdagen. Prøver å tvinge i meg mat,uten å være spesielt sulten. Har i dag spist to brødskiver og to bananer. Det er helt jævlig! Brenner noe sinnsykt opp gjennom spiserøret og halsen,og gjør kjempevondt! Trodde litt melk skulle hjelpe på,men nei... Noen tips/råd å komme med?! Anonym poster: e65e735af08cce476e2c37cded562da9
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 JA! Jeg kavde som et helvete i alle svangerskapene mine. Men på slutten i siste fnt jeg løsningen. Hadde jeg bare husket hva det het. Legemiddel man får kjøpt reseptfritt på apoteket. Drikke. Tror det het noe med g. Anonym poster: ac7d395dfb73f92f50e142a3291f2c68
blomsten25 Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Bruker gaviston flytende nå, den funker. Prøvd også link, helt ok. U kan prøve spise rå potet, drikke melk. Funka for mg en liten periode, tror jg ble immun tilslutt, he he
Håper<3 Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Lovehearts og melk gjorde susen her, men ser at du allerede har prøvd melk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå