Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Er det nødvendig? Kan han sove med bare en body? Tenker på at det er lettere å bytte bleie om natta hvis han ikke har hel pysj på. Anonym poster: 3ef2304008a60c394f24d7ab341ed5ac
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Pysjene sitter litt løsere, og de er da vel så lette å skifte på i da de har knapper i skrittet. Men hvorfor skifte bleie om natten? Anonym poster: 4611e9573cfe08c83a9c3a47e90a3997
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Vi begynte å ta på han pysj om natten når han var rundt to mnd. Før det brukte vi det samme uansett om det var natt eller dag, tenkte ikke over det før det. Tror det er like lett å bytte bleie uansett hva man velger, men pysj er vel mest behagelig for den lille. Anonym poster: 7e60ad24a4a239b2ee4c8185cc10801e
stian81 Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 ENIG MED PYSJV( GENIAL) OPPFINNNELSE MED GLIDELÅS .SÅ ENKKELT A GITT , JA OFF D ER NOKK NOE MED D ,JEG MENER MANN MÅ OPP OG SKIFFTE OM NATTA Å ,DE BLIR LETT SÅR HVIS IKKE , MEN D ER JO LITT KOSELIG Å VARME EI FLASSKE TIL HAN OG SNAKKE LITT HEHE DE SKJØNNER JO IKKE HVA VI SIER MEN SMILE KOMMER ALIKEVEL
Snuppa09 Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 En pysj luner litt bedre enn å ligge i bare body under dyna.
Cat_Woman Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Vi begynte ikke med pysj før etter noen måneder, før det var det bare bodyen. Syns det var greit så lenge han lå såpass stille at han hadde dyne på seg om natta - etter hvert begynte han å sparke den av seg og flytte seg rundt omkring i senga om natta, så da trengte han pysj. Jeg synes også det er lettere å skifte bleie med body enn med pysj. Og du som lurer på hvorfor man skal skifte bleie om natta: for moro skyld
Musemorbr / Skrevet 18. februar 2013 #7 Skrevet 18. februar 2013 Vi kjøpte nattskjorter/kjoler med snurping i beina. Han brukte nesten bare det i starten. Kjempepraktisk.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #8 Skrevet 18. februar 2013 Mine har aldri sovet med pysj. De sov bedre uten, så da sluttet vi med pysj ganske fort. Anonym poster: ebead928e89dc4b57d74e254a1e03d83
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #9 Skrevet 18. februar 2013 Pysjene sitter litt løsere, og de er da vel så lette å skifte på i da de har knapper i skrittet. Men hvorfor skifte bleie om natten? Anonym poster: 4611e9573cfe08c83a9c3a47e90a3997 Hvorfor skifte bleie om natta? Hvorfor?? Virkelig?? Ehh, ingen kommentar, annet en stakkars ungen din... Anonym poster: 3ef2304008a60c394f24d7ab341ed5ac
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #10 Skrevet 18. februar 2013 Vi begynte ikke med pysj før etter noen måneder, før det var det bare bodyen. Syns det var greit så lenge han lå såpass stille at han hadde dyne på seg om natta - etter hvert begynte han å sparke den av seg og flytte seg rundt omkring i senga om natta, så da trengte han pysj. Jeg synes også det er lettere å skifte bleie med body enn med pysj. Og du som lurer på hvorfor man skal skifte bleie om natta: for moro skyld Ok de bodyene jeg har til nå er knapper på helt ned til foten, så jeg må jo "løfte" ut beinet om du skjønner. Babyen våkner da. Men de gangene han har sovet i en body har han sovet natten gjennom til tross for bleieskift Anonym poster: 3ef2304008a60c394f24d7ab341ed5ac
Gjest Julia1984 Skrevet 18. februar 2013 #11 Skrevet 18. februar 2013 Pysjene sitter litt løsere, og de er da vel så lette å skifte på i da de har knapper i skrittet. Men hvorfor skifte bleie om natten? Anonym poster: 4611e9573cfe08c83a9c3a47e90a3997 Hvorfor skifte bleie om natta? Hvorfor?? Virkelig?? Ehh, ingen kommentar, annet en stakkars ungen din... Anonym poster: 3ef2304008a60c394f24d7ab341ed5ac Når ble det synd på et barn for å få ren bleie på? Mine bæsjet ofte om natten....skulle de da ligge med bæsjen resten av natten? Skiftet i sengen uten at babyene våknet. Det er sikkert synd på barn for ulike ting, men synd på baby for en ren bleie? Hmmm...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #12 Skrevet 18. februar 2013 Mine har aldri sovet med pysj. De sov bedre uten, så da sluttet vi med pysj ganske fort. Anonym poster: ebead928e89dc4b57d74e254a1e03d83 Okay. Ja jeg sover jo best uten selv så Anonym poster: 3ef2304008a60c394f24d7ab341ed5ac
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #13 Skrevet 18. februar 2013 Pysjene sitter litt løsere, og de er da vel så lette å skifte på i da de har knapper i skrittet. Men hvorfor skifte bleie om natten? Anonym poster: 4611e9573cfe08c83a9c3a47e90a3997 Hvorfor skifte bleie om natta? Hvorfor?? Virkelig?? Ehh, ingen kommentar, annet en stakkars ungen din... Anonym poster: 3ef2304008a60c394f24d7ab341ed5ac Når ble det synd på et barn for å få ren bleie på? Mine bæsjet ofte om natten....skulle de da ligge med bæsjen resten av natten? Skiftet i sengen uten at babyene våknet. Det er sikkert synd på barn for ulike ting, men synd på baby for en ren bleie? Hmmm... Hvis du leser BEGGE innleggene en gang til så går det kanskje opp et lys for deg? Det var jo akkurat det jeg mente når hun spurte hvorfor man bytter om natta! Altså: stakkars ungene hennes siden hun tydeligvis ikke bytter om natta. Herregud, vit hva du kommenterer da. Anonym poster: 3ef2304008a60c394f24d7ab341ed5ac
Gjest Kjempeanonym Skrevet 18. februar 2013 #14 Skrevet 18. februar 2013 Da er det virkelig synd på min baby og, for jeg gidder nå alvorlig talt ikke å vekke hverken han eller meg sjøl for å skifte bleie midt på svarte natta. Med mindre han en sjelden gang har bæsjet seg ut såklart. De fleste skifter vel ikke bleie på natten....? Og til pysjspørsmålet; vi har tatt på pysj hver kveld etter bading fra han ble født. Er en del av kveldsritualet:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #15 Skrevet 18. februar 2013 Da er det virkelig synd på min baby og, for jeg gidder nå alvorlig talt ikke å vekke hverken han eller meg sjøl for å skifte bleie midt på svarte natta. Med mindre han en sjelden gang har bæsjet seg ut såklart. De fleste skifter vel ikke bleie på natten....? Og til pysjspørsmålet; vi har tatt på pysj hver kveld etter bading fra han ble født. Er en del av kveldsritualet:) Hvem har sagt at de står opp kun for å bytte bleie? Snakker om å lage egne tolkniger! Våkner av at baby griner, det lukter bæsj, jeg bytter bleie... Verre var det ikke. Jeg har da ikke på vekkeklokke for å bytte bleie heller, og er det ikke lukt så får bleia være på til baby våkner. Makan til rare kjærringer her inne, vanskelig å skrive her inne uten å være tett i nøtta merker jeg.. Anonym poster: 3ef2304008a60c394f24d7ab341ed5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå