Gå til innhold

Vårt deilige dobbeltliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lever bare en gang - en floskel, men likevel sant?

Du angrer mest på det du ikke har gjort - en floskel, men kanskje likevel sant?

Vi har et godt liv sammen, og våre venner ser på oss som et par som har en godt, varmt, nært og avslappet forhold til hverandre. Vi opplever det på samme måte. Vi lar hverandre dyrke egne hobbyer og ha interesser som ikke deles med partneren. Allerede fra starten av forholdet valgte vi å være helt ærlig med hverandre, og vi tenker begge i dag at det ikke er noe i livene våre som vi holder skjult fra den andre.

Sammen kan vi oppleve kultur og natur, besøke venner og ha besøk av venner, gå turer, kjører turer, dra på feriereiser osv. Vi er på de fleste måter et helt vanlig par som har det godt med hverandre og med de aller fleste av de vi omgås. Vi oppfatter våre omgivelser dit hen at de tydelig kan se at vi bryr oss om hverandre og at vi elsker hverandre. Men samlivet vårt har også en side som svært få personer vet om. Vi har det vi har valgt å kalle et deilig dobbeltliv; vi inviterer andre inn i sexlivet vårt. Det kan være at vi inviterer inn en eller flere ekstra personer, at vi låner hverandre ut osv. Selv om vi kan være alene om den fysiske opplevelsen, så er vi alltid sammen om den psykiske opplevelsen. Vi deler alt her, og spesielt på dette området er det ekstremt viktig med åpenhet og ærlighet.

Vi har opprettet en blogg om vårt deilige dobbeltliv, og vi prøver å oppdatere den med historier om nye og gamle opplevelser. Å opprette en blogg er vel et uttrykk for den eksibisjonistiske siden av oss, og vi syns det er hyggelig å få kommentarer på bloggen. Og folk oppfører seg bra, de tilbakemeldingene vi har fått er hyggelige, men det er kanskje fordi bloggen leses av sexinteresserte, og ikke moralsk dømmende, personer.

Så, hva er hensikten med dette forumsinnlegget? Vi vil gjerne dele, friste, fortelle og kanskje inspirere?

PS! Har du lyst til å lese bloggen?

Søk på "vårt deilige dobbeltliv blogspot" så finner du den :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ekkelt. Noe så dyrisk og primitivt gidder jeg ikke kaste bort tiden på å lese om. Ikke rart kjønnssykdommer florerer og muterer.

Anonym poster: f2522c6461882517add2b39f1f340266

Skrevet

Så ekkelt. Noe så dyrisk og primitivt gidder jeg ikke kaste bort tiden på å lese om. Ikke rart kjønnssykdommer florerer og muterer.

Anonym poster: f2522c6461882517add2b39f1f340266

Du har akkurat lest og kommentert,og "kastet bort tiden". :D

Anonym poster: 395fadf4588b18c56f3107af9223071a

• 2 uker senere...
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Så bra dere har funnet noe som funker for dere :)

Personlig kunne jeg aldri delt mannen min med noen andre, det hadde jeg ikke orket tanken på en gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...