Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Imorgen er jeg 25 uker på vei, frem til uke 18 var jeg veldig dårlig å gikk ned 5 kg, nå har jeg lagt på meg 7 kg på 7 uker (bare 2+ fra startvekten) Skal ikke begynne å ramse opp alt jeg hiver i meg, men hele uken har jeg alene dukket 3 l juice/brus/iste HvER DAG En potetgullpose hver dag For å ikke snakke om sjokolade og smågodt... Føler selv at jeg spiser 24/7 et eller annet, og det blir i form av sukker/fett bare fordi jeg må spise noe fordi jeger gravid Fra og med imorgen skal jeg bytte ut brusen med vann, heller ta ett glass på kvelden en 10 iløpet avdagen... Og holde meg unna godteri... Tips til hva jeg kan spise isteden? Bare for å ha noe å tygge på Regner med at kroppen kommer til å få sukkerabstinenser etter nesten to mnd med høyt sukkerinntak Hjelper druer? Er det forskjell på druesukker og rørsukker? Eller er sukker sukker? Kommer jo til å få sv.diabetes slik som jeg holder på Anonym poster: 8da1bec4059f0f084c87d8678ddfa6f4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Det er godt du har innsett problemet og nå gjør noe med det! Du bør ikke spise særlig av druer eller rosiner, da det er masse sukker i dette, også i ananas og modne bananer. Spis nøtter og mørk sjokolade, det bruker å ta søtsug. Og så er eple med kanel på godt. Kanelen kan også være med på å stabiliere blodsukkeret ditt. Pass på at du spiser nok grønnsaker, får i deg nok riktig fett og proteiner. Da holder du blodsukkeret ditt mer stabilt og blir ikke så sugen. Ellers kan du prøve å ta et vanlig tilskudd med krom, det hjelper også noen mot søtsug. Jeg skjærer også opp en del grønnsaker og lager meg dipp til. Veldig godt med rømme og den Holiday-dippen som de bruker til potetgull. Du kan også lage en god dipp av guacamole. Lykke til Anonym poster: ff34c3e57bab8dc9be4cc55e926e20aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå