Gå til innhold

Flere her som har slitt med å skvette urin under hosting og nysing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når i graviditeten oppstod dette problemet? Er det ødelagt for godt der nede når dette problemet først har kommet, og man ikke en gang kan skylde på at babyen presser på?

Anonym poster: 420888ae8d30b603a145f7c072e5a3ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig, og kan fint fortsette etter fødsel. Det er derfor du må kniiiiiipe!

Anonym poster: 3dd9deb9eac05c99d245e43b51e6abc2

Skrevet

Jeg hadde store problemer en stund. Det var ikke bare det at det skvettet litt heller, det rant i strie strømmer hver gang jeg hostet, og heldigvis hadde jeg lungebetennelse da. Men det gav seg faktisk utover i svangerskapet, så tror det hadde litt med plassering av baby. Men støtter den at du må knipe. Kniper for harde livet her selv.

Anonym poster: 9e7bd25102d2c4e81e7440aaf148e1ae

Skrevet

jeg ble allergisk mot katt og husstøv når jeg gikk gravid, og har både katt og husstøv ;) så ble en del nysing og jeg skvetta rett som det var, igjennom hele svangerskapet.. men har ikke hatt det problemet etterpå. :) ikke har jeg vært flink til å knipe heller..

Anonym poster: a9fc8d2891d61294217f2061a4ac7fee

Skrevet

Jepp, hadde en periode rundt uke 20-25 hvor jeg var syk og slet mye med hoste. Måtte liksom knipe sammen beina for å unngå å skvette...

Men det har ikke vært noe problem etter at jeg ble frisk igjen :)

Opplevde det samme under forrige svangerskap, men jeg var ikke plaget etter at ungen kom ut. Må innrømme at jeg ikke var den beste på knipeøvelser, men det er nok ikke dumt å gjøre disse for å prøve å unngå at dette blir et problem etter fødsel også!

Anonym poster: 9d65fe6270e0673d251a97fae901a456

Skrevet

Fikk en skade under fødselen som gjør at blæra ikke lenger klarer å tømme seg skikkelig - det gir litt inkontinens ved host/nys og jogging... Ikke særlig moro.

Anonym poster: cf53ec080eda72b9b467abe5c6c1ac4b

Skrevet

Kniiiiip jenter! Kniiiiiiiiiiiiip!!!

Bra for sexlivet også ;)

Anonym poster: d3070c97f079ddc21ddce84448de626d

Skrevet

Jeg har slitt med det når jeg har vært syk og gravid nå. Startet vel ca i uke 30.

Jeg har veldig sterke knipemuskler om man kan si det slik, men når babyen presser veldig på blæra samt at man hoster nesten 24/7 så er det ikke lett å holde igjen alt.

Kniper når jeg husker det (ble påminnet det nå!), men så lenge jeg er risk så lekker jeg ikke.

Ikke gjorde jeg det etter fødselen sist heller. Det er håp, hehe;)

Anonym poster: c18c3505dcefa4d5a6ca7cf6b12fb7bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...