Mrs. Grey Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Hvilke romantiske grep tar du i hverdagen ? ;-) Jeg har vel funnet ut at et sikkert kort hos oss er pent dekket bord, lys, god mat på bordet, et lite dryss av ektefølte komplimenter spredd jevnt utover, og en litt kokett variant av meg selv på en helt vanlig hverdag. Enkelt og greit:-D
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Creepy den dukken du har bilde av ;P Hverdags romantikk for oss er gode kyss og en armkrok, tent lys og bare nyte stillheten. (å hverandre ) Anonym poster: e41d7598e8f7d7ef8c1ab41f4caf6f0a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Enig med deg! Det er så lite som skal til. Prøver alltid å spise middag sammen, dekke bordet ordentlig og tenne et levende lys. Vi er oppmerksomme på hverandre og gir gode komplimenter som vi virkelig mener, vi er på tilbudssiden ift den andre. Vi passer på å ta på hverandre, stryke på hverandre, for å opprettholde nærheten, og ikke for at det skal lede til sex hele tiden (selv om vi nok også har hyppig sex). Og så er det mye romantikk i å ha en intern humor og le mye sammen Gir hverandre stort sett alltid et kyss når vi går eller kommer. Jeg blir ordentlig myk hvis jeg finner at han har gjort noe som han visste jeg hadde grudd meg til, eller at han har gjort ting for meg når han vet at jeg er ekstra sliten. Det viser at han ser meg. Og jeg prøver å gjøre det samme med ham. Og så har vi mye gode samtaler, vi er oppriktig interessert i hva den andre gjør og tenker og ønsker. Og så er det jo aldri feil å overraske ham, enten med småting i hverdagen som han ikke forventer... eller f.eks. gi ham et hint av lekkert undertøy gjemt under arbeidstøy... som viser at når vi får tid alene så har vi noe godt i vente Tror det blir en blanding mellom bevisst "arbeid" og det å stadig se og være interessert i den andre. Ikke begynne å ta den andre for gitt, men fortsette å jobbe positivt med forholdet. Anonym poster: d963932f731f49eda713521bb371ce18
Mrs. Grey Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2013 Creepy den dukken du har bilde av ;P Hverdags romantikk for oss er gode kyss og en armkrok, tent lys og bare nyte stillheten. (å hverandre ) Anonym poster: e41d7598e8f7d7ef8c1ab41f4caf6f0a Kritiserer du dukken min ??! Det en favorittdukken min fra barndommen, den er bare blitt litt...sliten;-) Hun er så skjønn, att! :-D
Mrs. Grey Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2013 Creepy den dukken du har bilde av ;P Hverdags romantikk for oss er gode kyss og en armkrok, tent lys og bare nyte stillheten. (å hverandre ) Anonym poster: e41d7598e8f7d7ef8c1ab41f4caf6f0a Kritiserer du dukken min ??! *tøysete tone* :-)Det en favorittdukken min fra barndommen, den er bare blitt litt...sliten;-) Hun er så skjønn, att! :-D
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Creepy den dukken du har bilde av ;P Hverdags romantikk for oss er gode kyss og en armkrok, tent lys og bare nyte stillheten. (å hverandre ) Anonym poster: e41d7598e8f7d7ef8c1ab41f4caf6f0a Kritiserer du dukken min ??! *tøysete tone* :-)Det en favorittdukken min fra barndommen, den er bare blitt litt...sliten;-) Hun er så skjønn, att! :-D Haha,Litt sliten? ja, den er virkelig ikke fin, ikke nå lenger ihvertfall jeg pleide ha mareritt om sånne dukker. hehe, men kos deg med den du hver sin smak Anonym poster: e41d7598e8f7d7ef8c1ab41f4caf6f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå