Gå til innhold

Kontakte eks sin eks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år tilbake gitt jeg fra eksen min pga forskjellige årsaker.

Han hadde en sønn fra tidligere forhold som bodde sammen med oss 50% av tiden fra han var 5 mnd.

Sitter her å skal sende inn bilder til framkalling og ble sittende å se på gamle bilder. Her har jeg mange bilder av sønnen til eksen min. Eksen min har fått de tilsendt, men jeg vet at han ikke deler bildene med moren til barnet.

Har ikke adressen hennes, så kan ikke sende pr post. Lurer på om jeg skal ta kontakt med henne på fb, spørre om hun vil ha bildene også.

Hadde det vært min sønn ville jeg ønsket det, men hva tenker dere?

Jeg har tatt bort meg selv fra bildene, så det er kun min eks og sønnen på bildene.

Anonym poster: 540b2a31fdf8d1d1baf4f6c2e1c2fa91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg at du skal =) Hvilken mor vil vel ikke ha bilder av barnet sitt?

Anonym poster: 1c8be9501af559a292350dc39800f8fd

Skrevet

Ja, det synes jeg at du skal =) Hvilken mor vil vel ikke ha bilder av barnet sitt?

Anonym poster: 1c8be9501af559a292350dc39800f8fd

Det tenker jeg også. Samtidig var hun fryktelig sur for at jeg ble sammen med eksen min den gangen.

Jeg selv ville blitt glad for det. Bare litt redd for at hun blir sur for spørsmålet.

Anonym poster: 540b2a31fdf8d1d1baf4f6c2e1c2fa91

Skrevet

Jeg ville ønsket at tidligere kjærester av mine gutters fars tok kontakt omhun hadde bilder av barna mine. Det er jo en del av livet til barnet (eller i mitt tilfelde barna) som man gjerne ikke har bilder osv fra.

Send en melding på facebook du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...