Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Han? Eks kjæresten min, det har nå gått 10 år. Og jeg tenker fortsatt på han, han var den første ordentlige kjæresten min. Savner at vi kan sitte oppe hele natten og skravle, savner at han holder rundt meg og sier fine ting. Den siste tiden har jeg også gått inn på fb profilen hans, og hver gang jeg er der tenker jeg fy faen og fin han er.., har samboer nå som jeg har det fint med. Men jeg savner xen min. Hvordan klare og glemme? Anonym poster: 63b5a72ddd477dcac606a6738cc961b8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Tenk på hvorfor det ble slutt Anonym poster: cc169f011bb23c9e090a7a6f7d03ce5a
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Han gjorde det slutt den gangen, jeg var helt knust. Men han prøvde seg på meg seinere på en annen fest, og jeg angrer på at jeg avviste han. Sitter og tenker, hva hvis jeg ikke hadde gjort det den gangen... Kunne det vært oss to da? Anonym poster: 066f93807f2774efce009dead5ee937c
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Vil så gjerne glemme han, noen tips? Er det meg det er noe galt med? Anonym poster: 066f93807f2774efce009dead5ee937c
Edelweis Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Det kan hende det bare er en fase. Det hender at jeg også tenker på xn min i blandt. Og en periode var jg helt sjuk etter han. Men kom meg over det. Det var nok bare at jg var litt lei av mitt liv å den samme tralten her hjemme. Gresset er som regel ikke grønnere på den andre siden uansett. Sett deg heller ned å tenk på hvorfor du er sammen med samboer og hva som er bra med han :-D
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Kan nok være noe i det, men syns det er vondt når jeg tenker på han og ikke min samboer. Anonym poster: 066f93807f2774efce009dead5ee937c
Edelweis Skrevet 18. februar 2013 #7 Skrevet 18. februar 2013 Trøst deg mef det at det er helt normalt i blant. Jobb med deg selv for å finne tilbake til hva det var som gjorde at du ble sammen med din kjære. Kanskje dere burde bruke litt tid på bare å kose dere sammen litt bare dere to. :-) det e lett å glemme litt hva som var sjarmen og det fine som gjorde at dere fant hverandre. Hvis samboeren din er en snill og god mann du ønsker å leve med. :-D
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #8 Skrevet 18. februar 2013 Ja det er jo samboer jeg vil ha, men han har jo aldri tid til meg. Han jobber lange dager hele uken. Jeg syns det er koselig og få litt oppmerksomhet, men han gir meg det kun når han vil ha sex. Og savner det no forferdelig. Men satser på dette bare er en fase Anonym poster: 066f93807f2774efce009dead5ee937c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå