Gå til innhold

Ingen Happy feeling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har da ønsket å bli gravid lenge og endelig va mannen klar og :) Det klaffet på første forsøk og er nå ca 10 uker på vei. Såg den lille på ultralyd sist uke, alt såg fint ut :) Dette bli vår nr 2 har ein på 4 år. Men gleden lar seg tydligvis vente... Vi har ikke fortalt det til noen enda, litt pga at jeg føler at jeg ikke orker all gleden og gratulasjonene. Blir helt oppgitt, har jo ønsket dette lenge. Flere som føler seg slik?

Anonym poster: 103dfa1c6124fa19752fed74b3000d15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Anonym poster: de4710735fb7abf7df2b4d6c3210778e

Skrevet

Jeg gjør det. I tillegg var det en dårlig magefølelse som ødela hele gleden, og når den stemte ble det verre. Er halvveis i svangerskapet nå og gleden er ikke kommet fullstendig enda. Har ikke fortalt det til alle rundt oss heller. Ønsket oss barn i mange år og det tok over to år å bli gravid.

Anonym poster: 28842068d9e04b96a11f555c5a66aebb

Skrevet

Jeg hadde det sånn også. Var den som pusha på at vi skulle begynne å prøve, men når jeg ble gravid så fikk jeg ikke helt den gledelige reaksjonen jeg trodde jeg skulle få. Det skjedde litt fortere enn jeg hadde trodd, mulig det hadde litt innvirkning... Evt at det var litt uvirkelig på en måte? Vet ikke helt, var lissom ikke helt overveldende entusiastisk resten av svangerskapet heller, gledet meg så klart litt mer og mer, men tror jeg lissom måtte over den "kneika" det skulle bli å føde før gleden kom, om du skjønner. Var veldig bekymret for at noe skulle gå galt før vi kom så langt at baby var der. Men du verden, morsfølelsen og gleden kom etterhvert når baby var født, så ikke bekymre deg for det iallefall :)

Tror det er ganske normalt det du opplever, det er mye som skjer og mye man skal igjennom. Gleden kommer nok den :)

Anonym poster: 6fc44c7269aeb81510f1661d716ccdb4

Skrevet

Jeg blir deprimert av å være gravid og har ikke følt glede noen av gangene. Første gang var ikke planlagt og jeg fikk ikke den store happy-følelsen da baby ble født engang. Følte et stort behov for å beskytte han, men forelskelsen kom senere. De to andre ble jeg forelsket i med en gang de var født.

Anonym poster: d04c01d266bbcafc97746eaecfc87e84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...