Gå til innhold

Er jeg den eneste i hele verden som ikke er perfekt gravid, men snarere ser ut som en kvisete blubbegris?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå måtte jeg lage meg en konto her, for dette må jeg bare svare på! :)

 

Ok, så føler dere dere kanskje ikke så vakre og strålende. Men for oss ikke gravide, iallefall i mine øyne, så er gravide et nydelig syn, dere har en unik utstråling, finnes i alle former og varianter.. Dere er vakre alle som en!

 

Hilsen jente 28 - som ikke har begynt produseringen helt ennå

 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvisene ble litt bedre i andre trimester, men ser fortsatt ganske pubertal ut.

Tjukk og kvapsete og pupper jeg ikke får inn i noen normale klær.

Finner meg snart et telt å holde til i:)

 

Og gløden? Ikke sett den nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du er ikke alene - du har meg :-)

 

Normalt sett er jeg slank, godt trent, frisk og full av energi - løpte halvmarathon i sommer :-)

 

Nå venter jeg nr 4 og som vanlig er jeg på god vei til å likne Jabba the hut! Bleikfeit, allerede gått opp 8 kg i uke 21, og vet jeg passerer langt over 20 kg før jeg er ferdig. Har forsåvidt ikke kviser, men nok med en kropp som er i hurtig vekst, er faktisk bekymret for at jeg knapt skal klare å gå på slutten.

 

Det er akkurat som hele kroppen endrer seg totalt under graviditetene, sist la jeg på meg 6 kg på ei uke! Og da spiste jeg nesten bare knekkebrød med brunost! Legen min klør seg i hodet, og ber meg vente på fødsel, det kurerer alt som vanlig.

Tror det feiler meg noe egentlig siden jeg har et normalt kosthold uten mer snop enn vanlig, og så blir det slik hver gang jeg er gravid.

 

så nå er det bare å forberede seg på å endelig få føde om maaange måneder, og derifra gå ned en 15-20 kg på den gode gamle måten med løpeturer. Gjort det tre ganger før, så vet det går helt fint med hard disiplin og god moral :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kviser bare en haug med bulker i trynet.

Ser ut som jeg begynner å få leverflekker i trynet også. Håret er tørt og statisk.

Rumpa har blitt dvask og hovner noe voldsomt opp i ÈN fot??

Har altså en elefantfot og en normal fot hver kveld.

 

Anonymous poster hash: f0686...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lagt på meg noe enda, 17uker, men kroppen har endret totalt fasong så det ser sannelig ut som om jeg har lagt på meg rundt 10!! Dessuten har jeg fått kviser og uregjerlig hår.. Fun times.. Forrige gang var jeg slik "perfekt" gravid, aldri følt meg så slank og lekker før, dessverre ingen reprise..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at alle liksom ser ut som modeller selv om de er gravide for tiden. Legger jo ikke på seg et gram bortsett fra kulen på magen, og stråååler og gløøøder så vakkert atte.

 

Ikke så kult for min del, siden graviditet sender hormonene mine fullstendig på tur og jeg nå har trynet fullt av kviser. Ikke spiser jeg spesielt mye mer enn før jeg ble gravid heller, men likevel har jeg allerede lagt på meg 7 kg (andregangs, i uke 15) og ser herlig nok ut som en blubbete liten kvisegris. Hurra!

 

Vær så snill, er det noen andre som meg der ute?

Føler at jeg ikke passer inn i vår perfekte verden, og får irrasjonelle tanker om å slanke meg osv.

 

:(

 

 

 

Anonym poster: 7148f2dc0cd9b5856b6305e7a333dec9

Hehe, nei du er ikke alene. Jeg så også ut som en blubbegris, mens min svigerinne var perfekt gravid. Noe mine svigerforeldre var flinke til å påpeke ved hver anledning.

 

 

Anonymous poster hash: c0360...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg så nå ut som en blubbegris allerede før jeg ble smelt på tjukka, og det har ikke akkurat endret seg akkurat. Ikke så mye kviser, men føler jeg går rundt med et slitent drag konstant. Ryggen verker 24/7 på ikke mindre enn tre-fire forskjellige steder, og jeg sliter med å holde hodet oppe når jeg sitter oppreist i en stol. Bokstavlig talt! Det verste er at jeg bare er noen dager ut i uke 11, så jeg ser for meg at jeg er en flodhest som ikke kan gå om ca tre måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nr 2 og føler meg deprimert, feit, deigete, energiløs og hormonell. Har grotesk diger mage på kveldene og skjønner ikke hvordan i huleste jeg skal klare å gå gravid i ti uker til. Er så glad for at dette er mitt siste svangerskap! !!

 

Anonym poster: 7b246c073a502de184de71fef3e6edb9

Hahaha, jeg og! Men dette er mitt fjerde, og garantert siste svangerskap, skal sterilisere meg, mannen og alle som likner på oss etterpå! P-piller, p-stav og  spiral: gi meg alt! Vi hadde bare tenkt å ha tre....

 

Og, jeg har forsåvidt 19 uker igjen - woooohoo - skulle ønske jeg kunne tatt de siste ukene i koma, tipper Jabba the Hut ser ut som min lillebror når jeg når uke 39 som vanlig.

 

Siterer min svoger da guttene deres var små og ringene under øynene hans hadde fått ringer: "bunnløs tålmodighet!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at alle liksom ser ut som modeller selv om de er gravide for tiden. Legger jo ikke på seg et gram bortsett fra kulen på magen, og stråååler og gløøøder så vakkert atte.

 

Ikke så kult for min del, siden graviditet sender hormonene mine fullstendig på tur og jeg nå har trynet fullt av kviser. Ikke spiser jeg spesielt mye mer enn før jeg ble gravid heller, men likevel har jeg allerede lagt på meg 7 kg (andregangs, i uke 15) og ser herlig nok ut som en blubbete liten kvisegris. Hurra!

 

Vær så snill, er det noen andre som meg der ute?

Føler at jeg ikke passer inn i vår perfekte verden, og får irrasjonelle tanker om å slanke meg osv.

 

:(

 

 

 

Anonym poster: 7148f2dc0cd9b5856b6305e7a333dec9

 

Har lagt på meg 8 kilo nå i uke 33, men føler meg feit og dvask ( Klarer ikke å trene noe, bare jobber.. tung fysisk jobb). Vesla på 5 år bruker å si at jeg har tjukk mage, så du er ikke alene ;) Dessuten er jeg hormonell ut av helv@@@, og jeg synes oppriktig synd i samboeren siden jeg klager så fryktelig og han har stille sagt at han gleder seg til å få meg tilbake.. Og det gleder jeg meg selv til! Håper faktisk babyen kommer et par uker før termin, for da er det ikke såå forbarska lenge igjen :P 

 

Anonymous poster hash: 88187...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går konstant kvalm, så jeg er mye hvitere i fjeset enn jeg bruker, med hint av grønnskjær pluss litt blålig under øynene. En dag jeg var ekstra sliten, kvapp jeg så til da jeg så meg i speilet. Hadde aldri sett noen så hvite øyne! Tørr i huden er jeg også.. Hurra for naturlig glød ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også kviser som gravid.

Husker jeg tenkte at jeg har jo hørt at man skal få litt "glødende" hud når man er gravid, men at jeg ikke hadde sett for meg å se ut som reinsdyret rudolf :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er dette en ett år gammel tråd. Men jeg ser temaet engasjerer så jeg svarer jeg og:

 

La på meg over 30 kilo i vann og baby. Hadde intox. Så ut som en blubbe.

 

Anonymous poster hash: 645a4...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sexy som bare det. Med en fin dobbelhake, et alt for tidligt fødetryne (potetnese?), fett hår etter en halvdag, pupper på ryggen, fine fine sprengte blodkar, feit-ku-gange og en smule for blek pga stuplavt jern- og blodprosent nivå!! :-D må for all del ikke glemme at håret på hodet vokser så mye at jeg har fått en mini pannelugg under den lange i form av babyhår. Nei du og du hvor flott jeg er....

Nå er det fem uker igjen. 7 om jeg er "kjempeheldig".

Av erfaring vet jeg at denne ufreshe følelsen holder seg omkring to måneder etter fødsel.

Dette blir siste baby ;-)

 

Anonymous poster hash: 9de81...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tynn og sprek når jeg ble gravid, og tenkte at alle slutne sykrmeldte gravide var håpløse mennesker. Så feil kan man ta...

 

La på meg ti kilo i første trimester, fikk isjias i uke 8 og vond rygg i uke 16. Humpet rundt som en stranda hval. Den dagen jeg fant en kvise midt på magen kapitulerte jeg og gav etter for lysten på sure sitronlepper i smågodthylla. Ble noen kilo av dem i løpet av svangerskapet ja! Gledet meg til fødselen for å slippe å være gravid, ikke for treffe junior...

 

Men nå har jeg to kilo igjen til mitt gamle jeg, og gleder meg til å bli gravid igjen om et par år :-)

 

Anonymous poster hash: 1d5f1...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...