Gå til innhold

Hva synes dere om dette ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.bt.no/nyheter/Kjarlighet-i-heksenes-hus-2845485.html

 

Sterkt pleietrengende dame uten evne til å komunisere med annet enn øynene, som får håret farget sjokkrosa, piercing i øret og trange t skjorter tredd over hodet.

Sikkert gjort med kjærlighet da. Men hva synes dere ?

 

 

 

 

Anonym poster: 57ea63e09fdd1744f3dc512e4e4885d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ?

 

Anonym poster: c68fbc3b66460e98633f5a18fcdf3ae6

Gjest sug lut
Skrevet

Vi får gå ut fra at de kjenner sin mor. Forøvrig er det få ting som får meg til å himle mer enn folk som sier de er hekser, men de kan godt være gode døtre likevel.

Skrevet

Prøvde å finne ut hvordan moren var før slaget. Er vel helt ok dersom hun var litt sånn fra før, absolutt ikke greit om hun ikke var det.

Orket ikke lese alt, virket mer som reklame for butikken....

 

Anonym poster: c1d4bd3e74625f74da468b540c05dd52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...