Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 http://www.bt.no/nyheter/Kjarlighet-i-heksenes-hus-2845485.html Sterkt pleietrengende dame uten evne til å komunisere med annet enn øynene, som får håret farget sjokkrosa, piercing i øret og trange t skjorter tredd over hodet. Sikkert gjort med kjærlighet da. Men hva synes dere ? Anonym poster: 57ea63e09fdd1744f3dc512e4e4885d4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Ingen ? Anonym poster: c68fbc3b66460e98633f5a18fcdf3ae6
Gjest sug lut Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Vi får gå ut fra at de kjenner sin mor. Forøvrig er det få ting som får meg til å himle mer enn folk som sier de er hekser, men de kan godt være gode døtre likevel.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Prøvde å finne ut hvordan moren var før slaget. Er vel helt ok dersom hun var litt sånn fra før, absolutt ikke greit om hun ikke var det. Orket ikke lese alt, virket mer som reklame for butikken.... Anonym poster: c1d4bd3e74625f74da468b540c05dd52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå