Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #26 Skrevet 17. februar 2013 Hvordan vet du at de hadde sex da? Såg du det, eller fortalte de det etterpå? Har vert i en liknende situasjon, så er ikke lett det der. Hva med å gi beskjed til denne mannen at han får ordne opp selv? Eller så sier du det? Jeg hadde iallfall ville vist om mann min hadde hatt sex med en annen dame, uansett om vi har barn sammen... Anonym poster: e059b1548b5aa15b30cf272fd5e9d609 Vi hørte lyder som man ikke kan ta feil av, og mannen min gikk inn i stuen og så det med egne øyne. Tror jeg skal la mannen min ta praten med kompisen, men er ikke sikker på om det ender opp med at dama får vite. Og da er man jo like langt. Anonym poster: 42e1db5c070ba445918307ebea88a6d0 Og dere lot de holde på etter at de ble fersket..?? Anonym poster: edcf5ef6e198999e889906e148e9820e
GingerFish Skrevet 17. februar 2013 #27 Skrevet 17. februar 2013 Jeg hadde så klart sagt det. Hadde bare følt meg slem hvis jeg hadde holdt noe sånt hemmelig for noen som fortjener å vite det. Hadde det vært meg, så hadde jeg blitt kjempesur om jeg fikk vite i ettertid at venner av meg visste om dette, uten å si noe. Det hadde jeg følt at jeg hadde hatt rett til å vite.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #28 Skrevet 17. februar 2013 Min ex var utro mot meg og alle i vennegjengen visste det. Fikk ikke vite om det før etter det var slutt og da følte jeg meg utrolig sveket og dum siden ingen sa noe til meg. Jeg hadde fortalt det. Anonym poster: eae21a1d330477b4b81587561291e6a0 Opplevd noe lignende, utrolig vondt at folk man trodde var venner har visst om og ikke sagt noe. Det føltes nesten verre at folk jeg har stolt på, folk jeg har trodd har vært mine venner og at de har likt meg har holdt tilbake slik info enn selve sviket eksen utsatte meg for. Hadde noen hatt mot eller vett til å gi meg et hint kunne jeg spart meg selv for noen år med en drittsekk og masse tårer. Anonym poster: a567a20affe05b5a30bfe3a9d9bb576c
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #29 Skrevet 17. februar 2013 Hadde invitert to par og to single på middag. Det som vi trodde kunne bli en match mellom de to single endte opp helt annerledes enn vi trodde. En av damene i parene dro hjem litt tidlig og mannen endte opp med å ha sex med min single venninne på sofaen. Tenker nå på hans skjønne kjæreste som absolutt ikke fortjener dette. Ville dere ha fortalt henne hva som skjedde? Dersom hun tar kontakt fordi hun har mistanker, ville dere ha sagt noe da? Anonym poster: 42e1db5c070ba445918307ebea88a6d0 Ja ville nok ha sagt noe. Hvertfall sagt til mannen hennes at han må fortelle henne det. ( Han blir vel stressa om flere vet han var utro?) Anonym poster: 55c1b356b1278bd7f3096ca181262154
*SommerFrisk* Skrevet 17. februar 2013 #30 Skrevet 17. februar 2013 Utruleg useriøst og ekkelt å ha sex og vere utru på dykkar sofa! For meg hadde det hatt litt å seie kor etablert forhold han var i. Hadde kvidd meg for å bryte opp eit forhold der barn var innvolvert, men hadde ikkje loge om ho spurte rett ut. om det er eit relativt ferskt forhold utan barn synes eg dama bør få vite det og ikkje kaste vekk meir tid på denne idioten. Men eg synes han får fortelje det sjølv, så ville gjeve han valget om at hvis han fortel, så vil du gjere det. Det er jo han som har drite på draget og drege dykk med i skiten. !! Beklager asså... men jeg får ikke med meg innholdet i det du skriver.. for jeg henger meg opp i hvor vakker dialekt du må ha! Jeg elsker det! Sånn. Sick? javisst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå