Gå til innhold

Flere som har benyttet seg av kredittkort?:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei gjeld på 30.000 hos gemoney og det er noe jeg skammer meg over!!!:S Det er skyhøye renter:S

Flere enn meg?Jeg er begynt nå å betale ned da...men rentene er jo på 800 kr mnd!!!!:o

Anonym poster: 95f4f54ee4a99a1f21ab061598d3c8f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ingen her inne for de fleste her har flere hundretusen på buffer konto.

Anonym poster: d3faae39826800205e15d572b762df56

Skrevet

Ja, men aldri mer enn det man kan betale tilbake hver mnd.

Unntaket var da pappaen her måtte ta ulønnet permisjon med barnet i 2 mnd.

Men den gjelden er nå betalt, man betaler jo ned på slikt så mye og ofte man kan siden det ellers blir fryktelig dyrt.

Anonym poster: f02257c6aac05b68ba82bdf40199fb41

Skrevet

Ja, det har desverre. Har rundt 65000 :( :( :( Bare rot, og vanskelig og få betalt ned

Anonym poster: 20f391ff3d5b2eeabb9670e5fd476b95

Skrevet

Jepp, bruker stadig kredittkort, men har ingen gjeld på det, for betaler det jo ned. Er lurt å bruke kredittkort på flybilletter etc.

Anonym poster: 7e6a070714d8e9b7e4e15ae571f92ac6

Skrevet

Jepp, bruker stadig kredittkort, men har ingen gjeld på det, for betaler det jo ned. Er lurt å bruke kredittkort på flybilletter etc.

Anonym poster: 7e6a070714d8e9b7e4e15ae571f92ac6

Jeg bruker også kredittkort der hvor jeg kan. Har jo rentefritt lån i en måned. Så hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg bruker stadig vekk kredittkortet ved f.eks. Nettbestillinger:) men betaler beløpet inn igjen Innen de rentefrie dagene, så har ingen lang gjeld der:)

..vi vurderer derimot å kjøpe nye møbler til stua nå på avbetaling da, men der var det også noen rentefrie mnd. Så taper ikke på det:) bare får dratt ut summen litt:-p

Skrevet

Bruker kun kredittkort, men har så langt ikke betalt en krone i rente. Å bruke mer penger enn man har er aldri en god ide.

Skrevet

Vi har kun et kredittkort, og det er mannen pålagt og ha siden han reiser mye, han legger da ut for reiser etc og leverer reiseregning etterpå. Vi bruker dette kredittkortet når vi skal betale ting på nett ebay eller betale sydenturer etc for det er jo avbestillingsforsikring inkludert, 1 mnd rentefritt osv på det:=)

Betaler alt ut hver måned.

Anonym poster: c2d1157e580935eb883286428b218386

Skrevet

Har kredittgjeld så det holder... betaler og betaler, men gjelda krymper nesten ikke pga renter...

Anonym poster: 858b999300827501ea9f3d86074e28d3

Skrevet

Bruker dte kun hvis det skulle dukke opp ufousette regninger når jeg har lite penger igjen på konto. Betaler inn igjen beløpet ved neste lønning. Hater å ha gjeld.

Skrevet

Har akkurat betalt bort siste rest på kredittkortet. Man må betale inn endel mer enn minstebeløpet hver måned, ellers forsvinner det aldri. Klipp kortet i to, du skal ikke bruke fra det mer. Det kortet jeg har nå bruker jeg bare når jeg bestiller reiser og varer på nettet, og da kun fordi jeg vet at det kan betales tilbake før det ..påløper renter.

Man lærer så lenge man lever. Det er ingen skam, men pass på å komme deg ut av kreditt-spiralen før beløpene blir større og helt umulig å håndtere.

Skrevet

Har et kredittkort med en beløpsgrense på hele 2500 kroner. Bruker det aldri da.

Anonym poster: 7743242890b9d00924be07fdf816aa75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...