Gå til innhold

Gud gi meg styrke! Nå skal jeg ta min aller første økt av 30 Days Shred!


Papegøyeblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, da var første økt over. Klarte ca 70% av programmet. Ganske fornøyd med min egen innsats, håper jeg ser rask fremgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Har trent til den to ganger i år tror jeg, er alltid noe som kommer i veien.. For eksempel sitter fast i sofaen.... Bah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Har trent til den to ganger i år tror jeg, er alltid noe som kommer i veien.. For eksempel sitter fast i sofaen.... Bah...

Jeg har hatt den liggende i hylla i snart et år, tror jeg.. Følte meg skikkelig teit først, fordi jeg ikke har gardiner, og halve bydelen kan se inn i stua.. Men så hang jeg opp et teppe foran, og da gikk det bedre.

Jeg har klart å gå ned en del kilo, men nå ser jeg at mye trengs å strammes litt opp også..

Imorgen er jeg ikke alene hjemme, men tenkte å prøve en økt etter sønnen min har lagt seg. Isj, jeg liker det ikke, men jeg MÅ gjøre noe nå...Er 40, og har lyst til å se BRA ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vinduene må dekkes til! Sliter med å finne tid, sist hang datteren min på meg mens jeg holdt på. Måtte gjøre den ene øvelesen mens jeg bærte hun og på den ene mageøvelsen tok hun på den svette pannen/håret og sa æsj.. Takk skal du ha.. :)

 

Vil heller ikke trene foran samboeren, han bare ler... rasshøl ;) Vil og se bra ut, hater å prøve å gjemme magen og håndtakene.. Savner tiden hvor jeg var slank. Har gått ned ca 5,5 kg, men har en del igjen, håper på mer trening fremover i tillegg til at vi begynner på psmf igjen. Men så bra at du har gått ned! Da er du på rett vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fullført 5. økt med Jillian, og endelig merket jeg forskjell, særlig på kardio-øvelsene, at jeg orker litt mer... Har ikke brukt vekter enda, tenkte skulle kjøpe meg til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med deg med treningen?

 

 

 

Anonym poster: e0bf10f98a24aa58deff64281ddfba72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen dagers pause - har svømt litt i steden. Men jeg har merkbar forandring - en eller to økter til, så skal jeg gå over på nivå 2..

Men denne uka har jeg begynt på psmf igjen, så da begrenser jeg treningen til litt styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde 30 day shred i går, og i dag er jeg helt ødelagt i kroppen.

 

Trente du hver dag til å begynne med? for jeg lurer på hvordan morgen skal bli når jeg har slik gangsperr i dag.

 

Anonym poster: e0bf10f98a24aa58deff64281ddfba72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei.

Eg begynte på en mandag og gjorde 6 dager, men blei stoppa av dagen-derpå på søndagen og kom ikkje i gang igjen.

Var palme-helga eg slutta, så må nok begynne fra begynnelsen igjen.

Syntes ikkje det var så hardt eg. Helt til den siste øvelsen (syklinga) den var grusom.

Noken av dere som har fullført 30 dager på rad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort 6 dager av level 1. Syns det går veldig greit så tenker jeg går over til level 2 i mårgen.

Målte meg når jeg begynte så venter spent på resultat:)) venter ikke store resultat på en uke, men måler i mårgen igjen, har vært litt mye sjokolade og usunt må i påsken, men startet sunt i dag, å håperog fortsette det i 30 dager minst:))

 

Anonym poster: abcd8d98bb87cf9436714c73feaea978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...