Gå til innhold

Angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare dele dette med noen.

Jeg har gjort noe forferdelig dumt. Noe jeg ikke husker engang,men har blitt fortalt i ettertid.

Jeg har et forhold til en jeg jobber med, av og på i 2 år. Han er ikke stort å samle på, men jeg elsker han og vi har en fantastisk kjemi.

I det siste har vi kommet "nærmere" hverandre igjen, men så gjorde jeg altså den tabben at jeg har kysset en annen, foran flere av våre kolleger.

Og nå har jeg angst. Jeg vet at det ikke var pent gjort og jeg vet at jeg mister han hvis det kommer ut. Han har gjort stygge ting mot meg før, men det har vi liksom satt en strek over.

Hva skal jeg gjøre?

Late som ingenting og prøve å nekte hvis det kommer rykter?

Innrømme at jeg har gjort det og la det stå til?

Jeg skjelver og gråter om hverandre, jeg virkelig hater å såre andre mennesker.

Anonym poster: f8acd7aac093df70609b176d6a889077

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har gjort

Sygge ting mot deg og ikke er til å samle på så ville jeg ikke vært så bekymret. Vær ærlig mot ham og si det som det er.

Ikke vær i et forhold med en som er stygg mot deg!

Anonym poster: ecd719c5f9d198dc4cfadd84969782bb

Skrevet

Kanskje det er nettopp det han trenger for å forstå at han ikke bare kan gjøre som han vil. Du skal se han blir forpliktelsesklar :)

Skrevet

Så jeg burde si det som det er og se hva han sier? Han er veldig sjalu så jeg er ganske sikker på at han blir sint :(

Nei, burde nok ikke vært i dette forholdet, men det er ikke så lett å la være heller

HI

Anonym poster: f8acd7aac093df70609b176d6a889077

Skrevet

Uff, rett opp ryggen og vis mot, jente!

Jeg får angst av folk som bare ikke klarer å la være å leve i frykt. Om fyren har vært "stygg" mot deg, og er veldig sjalu, og du har angst for et lite kyss, så burde det være tegn og hint skrevet all over the sky om å søke bedre beitemarker.

Helt i orden at folk er masochister, men da får de jaggu leve det ut bevisst, og slutte med denne offerrolle-sytinga! Og slutt å skylde på arv og miljø og dustete foreldre og vond oppvekst, i dagens samfunn burde man være opplyst nok til å forstå at man ikke trenger å leve i et destruktivt forhold om man ikke ønsker det.

Anonym poster: 74f173061dbb87abd769fc3c11cf481b

Skrevet

Uff, rett opp ryggen og vis mot, jente!

Jeg får angst av folk som bare ikke klarer å la være å leve i frykt. Om fyren har vært "stygg" mot deg, og er veldig sjalu, og du har angst for et lite kyss, så burde det være tegn og hint skrevet all over the sky om å søke bedre beitemarker.

Helt i orden at folk er masochister, men da får de jaggu leve det ut bevisst, og slutte med denne offerrolle-sytinga! Og slutt å skylde på arv og miljø og dustete foreldre og vond oppvekst, i dagens samfunn burde man være opplyst nok til å forstå at man ikke trenger å leve i et destruktivt forhold om man ikke ønsker det.

Anonym poster: 74f173061dbb87abd769fc3c11cf481b

Litt egne ubehandlede issues ;)?

Anonym poster: deba44d94618b234f7f2cc05c452ce71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...