Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Jeg reiser alene.... Grin, grin grin!!!! Anonym poster: 14d832d5e13823c0bd5424edb2c6ba54
Gjest overlord Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Jeg elsker også Ole Paus, men denne sangen hopper jeg alltid over da jeg syns den er for trist. Små barn som blir sendt som pakker frem og tilbake er noe av det tristeste jeg vet om.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Jeg syns faktisk at han er tiltrekkende. Han ringte meg faktisk en morgen - to ganger. Feil nummer. Morsomt å bli vekket av Ole Paus liksom Anonym poster: 114a9307c6998ca7b909557d0bb059e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå