Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Jeg blir seriøst sprøøø og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg gir han timeout men det hjelper jo ikke!? Bare idag har han vel fått timeout 10 ganger. Jeg kan nesten ikke prate til han uten at han ber meg om og holde kjeft, slår etter meg, rekker tunge osv.. i sted slo han lillebroren sin på 8 mnd med en leke i ansiktet Hvis det er noe han gjør som han ikke får lov til så sier han; jeg får lov av pappa. osv. Hvis jeg prater strengt til han så tar han frem pekefingeren sin og sier de utroligste ord:| Når han får timeout og den er ferdig så går jeg igjennom hvorfor han fikk timeout, også forklarer jeg hvorfor man ikke skal gjøre sånn og sånn. Men det hjelper ikkeeeeee... Han vet at han ikke får lov og løpe og hoppe inne, for de som bor unner oss har klaget hundre ganger. Nå gjør han ikke annet enn og løpe eller hoppe inne .. han løper rundt her som en bavian og kaster seg i bakken.Jeg tar han for det, setter han i timeout, forklarer hvorfor man ikke skal gjøre sånn og sånn.. han skjønner, sier han. Så tar det 5 minutter så er det noe annet faenskap igjen! Jeg forstår ikke, han har aldri vært sånn før, måten han prater på er det ingen i vår omgangskrets som prater.. Sikkert barnehagen ordene kommer fra, men hvorfor hører han ikke på meg? hvorfor ... ÅHHH... Min lille engel Anonym poster: 1d83987b2b1fec5b044cab883a4c5bcd
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Viktig at dere er enige om oppdragelsen. Og like konsekvente. Får han nok oppmerksomhet? Er jo en kjent sak at barn som er sjalu på feks. yngre søsken, tester grensene for å få mer oppmerksomhet. Finn på noe dere alene. Og vær rolige, ikke la han provosere dere. Anonym poster: b05654c18ddc36f300bf1a9cf64a9b4e
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Tror du har en jobb å gjøre med oppdragelsen. Helt tydelig at han er sjefen og er vant til at du danser etter hans pipe. Anonym poster: bb7e7e91b767d70d910e9f08574168a1
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Jeg har alltid vært konsekvent, og jeg er det enda. Men før så har han gitt seg, nå blir han bare giret av det virker det som, Han får mye oppmerksomhet, Vi gjør mye gøy sammen. og vi har mor og sønn tid to ganger i uken. far pleier og ta han med seg på tur hver dag etter middag... Så alene tid med begge får han ofte.. hi Anonym poster: 1d83987b2b1fec5b044cab883a4c5bcd
Caprica Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Time out funker tydeligvis ikke.. Dere får begynne å ta vekk goder... barne-tv feks, lørdagsgodt (hva med at lørdagsgodt er belønning for god oppførsel, dårlig oppførsel og han får ikke noe), fjerne leker etc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Om dette er språkbruk han har plukket opp i bhg. hadde jeg tatt en prat med de ansatte. Mine har også plukket opp et og annet ord altså. Men, om de hadde bedt meg om å "holde kjeft" hadde jeg virkelig begynt å lure! Anonym poster: b05654c18ddc36f300bf1a9cf64a9b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå