Gå til innhold

Hva jobber mannen din som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som ikke har fått det med seg så er han bonde og lege.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber som mekaniker på plattform.

Anonym poster: f5e34d7877b4e1adba3e97094451869c

Skrevet

Mannen min er bonde og driver i tillegg som selvstendig næringsdrivende landbruksmekaniker:)

Skrevet

Prest

Anonym poster: 89f4c8f34017abb8a007d218a8ad499c

Skrevet

Min er president han faktisk!

Skjønner ikke poenget med alle disse trådene om lønn, lån, penger, jobb, vaskehjelp, osv til det uendelige.

Hvem bryr seg egentlig om slikt på nettet?

Enig, folk kan jo like gjerne sitte å lyve... Og hva sier det deg egentlig HI når en hel haug med anonyme skriver ulike yrkestitler?

Du sitter vel egentlig å håper at de som er aktive med nick her inne skal røpe detaljer om livet sitt slik at du kan stalke dem?

Og btw, mannen min er kjernefysiker med henmelige oppdrag for den russiske mafia...

Hæ? Må det ligge noe dypt i det? For en hyggelig person du virker som da. Så hvis du f.eks møter noen som spør "hvordan går det?" så skal du fyre deg opp fordi vedkommende ikke har noe med om hvordan du faktisk har det? Jøss, for en bitter gjeng som kan være her inne av og til. Si meg hvor du bor, så skal jeg stalke deg..

Anonym poster: 9c32da29c6220cbbab339c160095be16

Skjønner ikke poenget med denne tråden, det var seriøst. Resten av det jeg skrev var jo egentlg litt humoristisk ment da, durde slengt på et blunkesmilefjææææs...

Det er jo sinnsykt mye av denne typen tråder om dagen, hvor folk skal vite personlige ting om andre her inne, og det ser jeg ikke helt poenget med. Men mye mulig det er jeg som er rar ;)

Skrevet

Ja for du er jo så viktig her inne at alle bør jo vite hva din fiktive mann gjør, jeg tror hele ditt "perfekte liv" her inne er JUG!!

Anonym poster: bf4fa95b346e2c4b9464018b4b3cbebe

Skrevet

politiker på stortinget.dere ser han ofte.

Anonym poster: 409b7d4038b71be0622b2e4c4f67948c

Skrevet

Ja for du er jo så viktig her inne at alle bør jo vite hva din fiktive mann gjør, jeg tror hele ditt "perfekte liv" her inne er JUG!!

Ok. Men jeg undrer litt over hvor det perfekte liv kommer inn. I følge mange her så er det ikke akkurat et perfekt liv jeg lever.

Skrevet

Pilot for KLM.

Anonym poster: f685445779768bd524210142a3492d77

Skrevet

han jobber på vaskeriet på sykehuset, men er utdannet teknologisk ingeniør i hjemlandet

Sånt blir jeg forbanna for! Hvorfor får han ikke brukt seg for det han er god for?

JEg syns det rett og slett er trist :(

Skrevet

Han er hjelpepleier, videreutdannet innen psykiatrien og jeg er sykepleier.

Anonym poster: ac6cac1385f3b61163bd4a5c8ad2f959

Skrevet

han jobber på vaskeriet på sykehuset, men er utdannet teknologisk ingeniør i hjemlandet

Sånt blir jeg forbanna for! Hvorfor får han ikke brukt seg for det han er god for?

Mannen min jobber i matbutikk...

I hjemlandet er han utdannet arkitekt OG ingeniør. ..

Det suger...skikkelig. han får ikke gjort det han er god til

Anonym poster: 4e316f3a4146c31d781e3b617e12efb9

Skrevet

Du gir deg ikke med å spre glede og positive vibber?

Anonym poster: d66cd26ba9a1e21827cbce70bb1c6ef3

Skrevet

Min er også på stortinget. Han sees ofte på tv :)

Anonym poster: c829c1b7304604447444be966c6437ac

Skrevet

Han får ikke gjort det han kanskje har drømt om ... og ikke minst jobbet hardt for!

Vet du om det er fordi det kreves en annen "sertifisering" her i Norge, eller om det rett og slett er fordi han er utenlandsk og ikke får jobb av den grunn?

Husker en reportasje om en siv.økonom, som jobbet som bussjåfør, og hadde gjort det i 7 år.

Snakker flytende norsk og er gift med en norsk dame. Sendt inn totalt over 200 jobbsøknader, BEVISST for han visste at han kom til å få avslag.

Da han hadde mottatt avslagene, gikk han ut i media.

JEg husker det rev i hjertet mitt da jeg så det.

HVis folk har noe imot utlendinger, så kan de ha noe imot alle sosialsnyterne. Dette er jo mennesker som er interessert i å jobbe, som har moral og utdannelse og som er en stor ressurs for landet vårt.

Men jobb skal de ikke få.

Jeg klikker

Skrevet

Synes det er morsomt å se om det er flere med samme hverdag/familieliv som meg, siden jobben påvirker.

Mekaniker på oljeplatform

Anonym poster: 712f96b2fd87302cf07cf44baf579c05

Skrevet

Han får ikke gjort det han kanskje har drømt om ... og ikke minst jobbet hardt for!

Vet du om det er fordi det kreves en annen "sertifisering" her i Norge, eller om det rett og slett er fordi han er utenlandsk og ikke får jobb av den grunn?

Husker en reportasje om en siv.økonom, som jobbet som bussjåfør, og hadde gjort det i 7 år.

Snakker flytende norsk og er gift med en norsk dame. Sendt inn totalt over 200 jobbsøknader, BEVISST for han visste at han kom til å få avslag.

Da han hadde mottatt avslagene, gikk han ut i media.

JEg husker det rev i hjertet mitt da jeg så det.

HVis folk har noe imot utlendinger, så kan de ha noe imot alle sosialsnyterne. Dette er jo mennesker som er interessert i å jobbe, som har moral og utdannelse og som er en stor ressurs for landet vårt.

Men jobb skal de ikke få.

Jeg klikker

han syns det suger noe innmari å ikke få jobbet innen det han har utdannet seg i. han føler det er bortkasta penger, da det å få seg en utdannelse og å gi barna sine en utdannelse i Afrika er ganske vanskelig
Skrevet

Heltids-tatovør

Anonym poster: bf15f29eab1c871c345d8db6e24cc52f

Skrevet

Professor.

Anonym poster: bf5b2e2692b8faac3639395648e99afc

Skrevet

Professor.

Anonym poster: bf5b2e2692b8faac3639395648e99afc

Ventet på deg. Hvordan går det etter alt som skjedde i fjor?

Anonym poster: 9e491ce40ed13bcd8b0e3729786e3a5d

Gjest sug lut
Skrevet

Skjønner ikke egentlig at det er interessant å svare eller lese i en tråd som denne?

Skrevet

Mannen min er snekker:-) skikkelig handyman som fikser alt!

Anonym poster: b55aeed28a0adfd040442730dfaae99d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...