Gå til innhold

Dere som er enslig er dere ensom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt av og til. Har ingen enslige venninner eller søsken så merkes en del ja. :(

Anonym poster: 3c5a6b07f89de4240f2f32741a2d05d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, merker veldig på det innimellom :-( Som idag.

Anonym poster: 7681b7d0a032af1c9c5aaf0bab3af3bb

Skrevet

Samme her.

Anonym poster: ee05d7f75fb3d7765a8730e2d3b111fa

Skrevet

Ja særlig i helger når alle andre er opptatt med sitt.

Skrevet

Jepp, er ensom til tider... men da tar jeg meg en tur inn hit og leser om de ubrukelige manfolkan der ute, og vips er jeg ikke ensom lenger ;p

Skrevet

Ja jeg er veldig ensom. Spesielt i helgene som noen sa over her. Da er alle opptatt med familiene sine. Er akkurat som vi da er gift (som i poison)

Anonym poster: 3c0ed3bfd7a994f8c9fe74637228abc5

Skrevet

Ja, det er mest de helgene ungene er hos faren.

HI

Skrevet

Ja, det er mest de helgene ungene er hos faren.

HI

Hadde vært supert å hatt en enslig venninne å funnet på noe med de helgene jeg har fri. For det er deilig med barnefri. :)

HI

Skrevet

Jeg har aldri barnefri men savner noen å gå på lekeland med,gå på akvariet med,besøke i helger osv.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Jeg har egentlig ikke følt på det før nå..

Men i dag sitter jeg med en litt kjip følelse..

Jeg har nesten bare single venninner så jeg er aldri ensom i den forstand at jeg er helt alene. Er alltid en som tar meg imot med åpne armer. MEN nå har jeg vært singel i snart et år, og i går hadde jeg vorspiel her. Hadde bare en liten gjeng her med 4 jenter, 2 gutter og meg. Da vi skulle dra ble den ene fyren og jeg sittende i gangen å knote med støvlettene mine, og som man ser i filmer, så kom hodene våre borti hverandre og vi begynte å kline :P

Men så måtte vi dra, de andre sto ute og maste. Gutta dro et annet sted enn oss, så jeg så ikke mer til han. Han ba meg ringe kl 03.30 så vi kunne møtes for nach, men gutta svarte ikke da vi prøvde å ringe.

Nå sitter jeg og tenker at takk gud for at de ikke kom tilbake, for det hadde vært krise om det hadde skjedd noe mellom oss. Men samtidig skulle jeg ønske han kunne vært her i kveld og sett på en film eller noe. Hadde vært deilig å ha en armkrok å krype inn i. Men så spurte jeg meg selv om det var HAN jeg ville ha der, eller om det bare var at jeg savnet å ha "noen" der. Og jeg tror jeg heller mot det siste.. Er nok bare litt ensom når ungene er borte..

Men jeg innså at jeg endelig føler meg klar for å komme meg ut på markedet igjen. Er 10 måneder siden det ble slutt mellom Henrik og meg, så nå er det kanskje på tide å hive seg uti det igjen? :)

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg har aldri barnefri men savner noen å gå på lekeland med,gå på akvariet med,besøke i helger osv.

Hvor gammel er du og hvor gammel er barna dine?

Skrevet

Jeg har kjæreste, men han er bare hos meg annenhver uke, da han har barn selv. De helgene jeg har ungene alene, så kan det av og til kjennes tungt, da jeg er den eneste av vennene mine som er alenemor og de har nok med seg og sin familie. Jeg er liksom til overs, ingen tenker på det og jeg vil ikke trenge meg på.

På den annen side klarer jeg meg fint og jeg har lært mye om meg selv og hvor sterk jeg er av det å være alene med to små.

Anonym poster: e5995e82c544af7429d45a6ec2ec5c50

Skrevet

Hvor gammel er du og hvor gammel er barna dine?

Jeg er snart 26 år og har ett barn på snart 16 månender.

Skrevet

Sånn er det her også,føler meg ofte ensom både når barna er hos pappaen eller de er hjemme. Hadde vært hyggelig og hatt noen å finne på ting med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...