Gå til innhold

Pavlova med dobbelt bunn, går det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg lage to bunner, fyll mellom og oppå. Eller blir det gris? Sklir de fra hverandre når man skjærer i kaka? Noen som har prøvd?

Anonym poster: f45cd44e54ed4ea34ab891e7c4e975a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere glemme jarle i et sekund og hjelpe meg ? ;)

Skrevet

jeg lager alltid to bunner. bruker frukt og krem i mellom og gulkrem,krem og frukt oppå

Skrevet

jeg lager alltid to bunner. bruker frukt og krem i mellom og gulkrem,krem og frukt oppå

Takk :) når den skal skjæres i så sklir ikke den øverste bunnen av? :)

Skrevet

Ingen flere? Redd for å lage en kake som ender opp med å se ut som et takras :P

Skrevet

vanskelig å skjære pene stykker av ei slik kaka,men erfaring tilsier at hver smule forsvinner :-) Bruk skikkelig kniv istedet for kakespade. Og ha på krem og frukt like før den serveres så den ikke blir myk

Skrevet

Ikke ha for mye ting i mellom, men heller ha litt på toppen. Går fint å ha dobbel ja, men best å dele med kniv.

Skrevet

Takk, det høres lurt ut å bruke knuv i stedet for kakespade ja.

Ja hele kaka forsvinner alltid, så tenkte lage en dobbel i stedet for to enkle. Spare plass på kakebordet som blir overfylt allerede:)

Skrevet

Svigermor har i alle år lagd en forenklet pavlova, med krem, litt Kiwi og sjokolade inni, med krem,jordbær og sjokolade på toppen. Den er alltid dobbel og vi har ingen problemer med å dele den. Men det skal sies den blir ikke så overlesset at det renner eller sklir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...