Gå til innhold

Inspirert. Har kun lysblå dongeribukser i samme modell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ikke vel i noe annet. Så, går i "samme" buksa hver dag. Hva tenker dere om det? At den personen dere ser kun har en bukse, eller tenker dere ikke over det siden det er en dongeri? Sliter litt med å finne modell som passer, derfor kjøpte jeg 5 stk. da jeg fant denne :)

Anonym poster: 8c7f067c002a95ec241b9275f1593b09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nesten bare svarte bukser ;) har 4 stk og en lys jeans.

Men bryr meg ikke hva folk syns om eg går med "samme" buksa. Tror mangen gjør det.

Anonym poster: c8eed87e3a77339b75d47acc32f9b872

Gjest overlord
Skrevet

5 bukser i samme modell i samme farge/vask? Virkelig?

Skal ærlig innrømme at jeg legger merke til hva folk går med og ville nok lurt på om det var èn og samme bukse du gikk med. Hadde liksom ikke ramlet meg inn at du hadde fem (!!) av samme.

Skrevet

Har to av samme mammabuksa og 4 like joggebukser! Tenker ikke så veldig over hva andre har på seg. :P

Skrevet

Hvis jeg hadde tenkt over det, så hadde jeg trodd at det var samme buksa ja. Hadde ikke falt meg inn at du skulle ha fem helt like :P

Skrevet

Meg i et nøtteskall det :) Finner jeg noe jeg liker, f.eks en genser, kan jeg fort finne på å kjøpe 4 stk. av den.

Anonym poster: 8c7f067c002a95ec241b9275f1593b09

Skrevet

Haha jeg bruker bare samme modell på buksa mi, har 4 i svart og to i blått... Føler ikke jeg kan gå med andre bukser, kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener eller tror ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...