Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Jeg er forlova (vært i over 2år) og samboer (vært sammen i 3 1/2år ca) og vi har en sønn på 1 1/2 år... De siste mnd har han nesten ikke vist noe intr for sønnen vår, jeg må stå opp hver dag med han (begge er hjemmeverende), jeg som må gi han mat til alle måltider hver dag, jeg som skifter bleier hver gang, ikke leker han med han eln sånt heller, kanskje en gang i uka i 5-10min! jeg som må vise intr til å besøke hans familie for det gidder ikke han. Jeg som må kjøpe mat, klær og alt annet han lille trenger selvom mannen min er ufør og får ekstra for han lille hver mnd. Han har blitt sur og kjefta på meg ved den minste ting de siste mnd. Feks: Har jeg tatt med meg sønnen vår på besøk til familie og vi har vært en stund. Eller hvis jeg har rydda noe eller vasket noe, men hadde jeg ikke gjort det hadde det også vært galt og han hadde ikke gjort det. De siste ukene/1-1/2 mnd eln har han vært med en kamerat ut hver dag, vært på fester/drikke hver helg. Igår blei han invitert på fest hos en han har likt tidligere, men jeg blei ikke invitert og virka som jeg ikke fikk lov å komme heller "for de skulle bare ha den gamlevennegjengen", jeg hadde skjønt det om det bare var gutter, men det var det jo ikke! Han dro, bare la på for meg når jeg ringte, gadd ikke svare på meld og ga rett og slett f i meg/oss... Når han først kom hjem ringte han meg (vi sov over hos foreldrene mine), da bare skjelte han og trua meg ang sønnen vår og skreik og bærte seg om at jeg var så stygg osv. Vi har i det siste bare hatt sex ca en gang i uka, når det går ca en uke i mellom pleier han å bare holde ut i kanskje 5-10min! men de siste gangene har han plutselig holdt ut lenge, altså isteden for 5-10min, så 3kvarter en time! Hva trur dere? Har han en annen? noen med erfaring fra hvordan mannen/kjæresten deres har oppført seg om de har vært utro feks? I går så jeg at nok er nok, men det er så vanskelig, jeg vil så gjerne være sammen med han, men han bryr seg jo tydeligvis ikke om hverken meg eller sønnen vår!? Anonym poster: c7137c59cb15f8f8037ad5036283112d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Gå i fra han er mitt tips.. Anonym poster: b8088e8b1d76c6fc0abc00017b1942f5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Den du ønsker å være sammen med er den han var tidligere.... ikke den han er nå. Om han ikke er utro så er oppførselsen hans uansett helt uakseptabel!!! Flytt fra ham jo før jo heller! Han truet deg til og med i går! Hvis han ønsker å være en del av ditt og sønnens liv så tar han seg sammen når du har gått fra ham, da innser han hva han er i ferd med å miste og gjør de endringer som må til for å holde på dere. Men ærlig talt - det virker ikke som dette er en mann som du kan stole på igjen. Finn styrke i deg selv og be om hjelp fra familien din slik at du kommer deg bort fra denne mannen som behandler deg så stygt! Sender deg en klem! Anonym poster: 8f23d18e5a8b6a258b567210c4a3061f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!! Anonym poster: 890b8ffd3eb801f5573fd29e85305bcb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Kan det være at han er sliten og mulig litt deppa? Hvis dere begge er hjemmeværende, så går dere nok oppå hverandre ofte og selv om han varer lengre kan det jo hende at han ronker mer enn før. Og at han ikle tar tlf kan ha med at han trenger den alenetiden med kompisene. Men at han ringer deg og skjeller deg ut er ikke akseptabel oppførsel for en voksen mann, så der må du sette foten ned. Snakk med han, prøv å finn ut hva som plager han. Anonym poster: 9d070df759eeb310f1821d73eaa44c94
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Er dere 19 år eller? Anonym poster: 669b4b392c623e0d004c122d6991bb67
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Takk for svar.. Foreldrene mine har noen ekstra rom og de sier vi (meg og sønnen min) kan bo her så lenge vi vil / til jeg eventuelt for ordna en leilighet, så trur jeg skal gjøre det i første omgang. Det ang at vi går mye oppi hverandre og at han derfor kanskje er lei? Kan ikke være det heller, for den siste tiden har vi vært mye hver for oss, meg og sønnen min har vært mye med familien min (han er også velkommen og invitert) men da har han heller finne på noe annet. Jeg har vært en del med venner og jeg har tatt med sønnen vår også for han har ikke hatt lyst å ha han... Så han har hatt en del tid alene også, så trur ikke det er det.. Men at noe plager han, det merker jeg jo, men HVA???? :/ Anonym poster: 9e02d388b7293876fe60b06158342e79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå