Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Er så lei! Har lenge slitt med psykiske problemer, og knall totalt sammen for snart ett år siden. Siden da har jeg vært en jojo, det går veldig bra i korte perioder, men så kommer en overveldende tung periode, som nå... Har fått psykologhjelp i et halvt år, og det hjelper der og da, og litt etter. Like før neste time føler jeg meg nede igjen. Først var jeg hos psykolog ukentlig, deretter trappet vi litt ned, nå ser jeg han omtrent en gang hver tredje/fjerde uke (mitt initiativ). Hvor lenge skal det være slik? Hvordan skal jeg bli frisk? Jeg er tiltaksløs, sliten og bare lei... Vil ha mer energi og livslyst, noe jeg ikke har et glimt av per i dag. Anonym poster: d06aa4ef9d6a2f9e87985272d95398bc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Huff, sender over en god klem. Jeg vet hvordan du har det, har hatt det akkurat likt. Hadde det ikke vært for kjæresten min som støtta meg og oppmuntra meg hadde jeg ikke levd idag. Men bare husk en ting, det går HELT SIKKERT over igjen. Dette er bare for en periode, det er tungt, ja, men ting blir bedre. Det tar bare litt tid, så må du huske å tenke positivt hver gang du føler deg nede. Har du noen nære du kan snakke med om det? Det hjelper! Klem Anonym poster: cf79cce622ea75f2f1dab3dbd5fc55cc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Har du vurdert antidepressiva? Det hjelper for veldig mange Trøsteklem fra ei som har slitt veldig selv. Anonym poster: 7e98c35cba6437c9c62d1070e58008c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå