Gå til innhold

Noen her som er Perfect Home forhandler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bli det, men lurer litt på hvilke risikoer jeg tar? Og hva det vil koste meg? Hvordan fungerer det? Og er det vanskelig å selge?

hehe, mange spørsmål, men håper på svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer forresten også på hva man tjener?

Skrevet

Svarer ikke på det du spør om..jeg er tupperwarekonsulent, , men to av de jeg jobber med der har jobbet for perfect home også...og begge mener tupperware både er lettest å selge, og tjener mest på. I tilegg er det ingen kostnad ved å starte i tupperware så du ririkerer ingenting. I perfect home må du kjøpe startbag ned produkter selv. I tupperware får du en startbag med varerr for 4000kr. Ta kontakt om du ønsker mer info om tupperware :)

Skrevet

Svarer ikke på det du spør om..jeg er tupperwarekonsulent, , men to av de jeg jobber med der har jobbet for perfect home også...og begge mener tupperware både er lettest å selge, og tjener mest på. I tilegg er det ingen kostnad ved å starte i tupperware så du ririkerer ingenting. I perfect home må du kjøpe startbag ned produkter selv. I tupperware får du en startbag med varerr for 4000kr. Ta kontakt om du ønsker mer info om tupperware :)

Tar gjerne imot informasjon om tupperware! :) Bare å sende meg en privat melding eller noe.

Skrevet

Jeg vurderer å bli det, men lurer litt på hvilke risikoer jeg tar? Og hva det vil koste meg? Hvordan fungerer det? Og er det vanskelig å selge?

hehe, mange spørsmål, men håper på svar! smile.png

les her : http://www.perfecthome.no/Forhandler

du kan få et skriv i posten som inneholder mer informasjon utenom å forplikte deg til å bli selger. jeg gjorde dette :)

eller så er det vel bare å sende mail til PH å spørre de om du lurer på noe? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...