megmegmeg Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Jeg vurderer å bli det, men lurer litt på hvilke risikoer jeg tar? Og hva det vil koste meg? Hvordan fungerer det? Og er det vanskelig å selge? hehe, mange spørsmål, men håper på svar!
megmegmeg Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2013 lurer forresten også på hva man tjener?
elskerlivet Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Svarer ikke på det du spør om..jeg er tupperwarekonsulent, , men to av de jeg jobber med der har jobbet for perfect home også...og begge mener tupperware både er lettest å selge, og tjener mest på. I tilegg er det ingen kostnad ved å starte i tupperware så du ririkerer ingenting. I perfect home må du kjøpe startbag ned produkter selv. I tupperware får du en startbag med varerr for 4000kr. Ta kontakt om du ønsker mer info om tupperware
megmegmeg Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2013 Svarer ikke på det du spør om..jeg er tupperwarekonsulent, , men to av de jeg jobber med der har jobbet for perfect home også...og begge mener tupperware både er lettest å selge, og tjener mest på. I tilegg er det ingen kostnad ved å starte i tupperware så du ririkerer ingenting. I perfect home må du kjøpe startbag ned produkter selv. I tupperware får du en startbag med varerr for 4000kr. Ta kontakt om du ønsker mer info om tupperware Tar gjerne imot informasjon om tupperware! Bare å sende meg en privat melding eller noe.
snipp&snapp Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Jeg vurderer å bli det, men lurer litt på hvilke risikoer jeg tar? Og hva det vil koste meg? Hvordan fungerer det? Og er det vanskelig å selge? hehe, mange spørsmål, men håper på svar! les her : http://www.perfecthome.no/Forhandler du kan få et skriv i posten som inneholder mer informasjon utenom å forplikte deg til å bli selger. jeg gjorde dette eller så er det vel bare å sende mail til PH å spørre de om du lurer på noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå