Gå til innhold

Ikke bare bare med barnevakt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens tenåringer er rett og slett ikke skapt for å sitte barnevakt. De fleste er så egoistiske og oppslukte i teknologiske duppeditter at de ikke enser noe

 

Anonym poster: b9c68aa88356e8ae4fb414a66ac4fa28

Skrevet

Dagens tenåringer er rett og slett ikke skapt for å sitte barnevakt. De fleste er så egoistiske og oppslukte i teknologiske duppeditter at de ikke enser noe

 

Anonym poster: b9c68aa88356e8ae4fb414a66ac4fa28

 

Snakk om å skjære alle over en kam da... ;) Mange som er fantastiske barnevakter, og er sitt ansvar bevisst på den alderen. Kanskje jenter mer enn de fleste gutter..

 

Anonym poster: 4b4d6624435144f55aa5376321fc0020

Skrevet

Dagens tenåringer er rett og slett ikke skapt for å sitte barnevakt. De fleste er så egoistiske og oppslukte i teknologiske duppeditter at de ikke enser noe

 

Anonym poster: b9c68aa88356e8ae4fb414a66ac4fa28

 

Snakk om å skjære alle over en kam da... wink.png Mange som er fantastiske barnevakter, og er sitt ansvar bevisst på den alderen. Kanskje jenter mer enn de fleste gutter..

 

Anonym poster: 4b4d6624435144f55aa5376321fc0020

 

Kan godt være, men det er ingen tvil om at dagens ungdommer lever det gode liv og er lite ansvarsbevisste i forhold til før

 

Anonym poster: b9c68aa88356e8ae4fb414a66ac4fa28

Skrevet

Er nok siste gang de sitter barnevakt!! Og det et lurt å låse døra slik at.små barn ikke kan komme ut..

Skrevet

Kan vel tenkes at brødrene på 12 og 14 år lå og sov siden klokka var 02 på natta.

 

Anonym poster: 392edb46a2a5c5fe15e54af3d64e56ed

Skrevet

Ikke bare med barnevakt dette kan skje, noen i familien våknet opp en søndag og synes at det er merkelig stille i huset, kaster seg opp og løper innpå rommet til datra der er det ingen. Går igjenom hele huset og finner ingen unge. Oppdager at døra står oppe ut, akkurat i det telefonen ringer, det er da bestemor og nabo som ringer og sier at hun har fått morgenbesøk av sitt lille barnebarn på 3 år. Da har hun stått opp og låst opp døra og gått til bestemor i barebeint og i pysjen. Så dette kan skje alle!

Etter det ble det en ekstra læs på døra!

 

Anonym poster: 2bb724a4fc8d65b6a31d193ba7a079a7

Skrevet

Klokka var 2 om natta - da er det vel det samme hvem som har ansvar for å passe på jenta, alle i huset sover vel uansett på den tiden? Det kunne like gjerne skjedd hvis foreldrene var hjemme, med mindre jenta gikk ut for å lete etter dem...

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Det at dagens ungdom er mindre ansvarsbevisste enn "vi" var, har vel blitt sagt siden Sokrates sin tid....

Skrevet

Har en stedatter på 15-16. Hun er blid og gøy, og ungene liker henne. Både våre og nabobarna, men hun er helt uansvarlig.

Nå vil hun passe unger og sitte barnevakt ror å tjente seg litt penger. Men hun får ikke lov, hun er for uansvarlig.

 

 

 

Anonym poster: 8bd341d00a3f52f0cd7843db0f1ebfdc

Skrevet

Fikk ofte høre historier om da jeg var 3 år og hadde gått og låst opp døra hjemme og tatt meg en spasertur bort til farfar mens alle andre sov. Det var ikke reint få ganger. Og her var både far og mor hjemme. Så dette kan skje hvem som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...