Gå til innhold

Trening / oppstramming i svangerskap?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 25, og føler meg stygg og ekkel. Jeg har mye sidefett i tillegg til at rumpe og lår er full av cellulitter..

Er dette noe jeg kan trene for å forbedre nå i svangerskapet?

I så fall hvordan?

Og hva med svømming, vil det stramme opp?

 

Anonym poster: 28aa895d683abe2e1579b32742a0421b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svømming er bra! Gå turer med tempo er også bra. Aldri forseint å begynne og så er det bare å fortsette med trening etter fødsel. Rockering er supert til å bli håndtak og å stramme opp, men selvf etter fødsel.

Skrevet

Takk for svar. Rockering har jeg, så den skal frem med én gang etter fødselen. Tror jeg skal begynne å svømme da. Turer er jeg så dårlig på, men gleder meg til jeg kan trille turer med vogn og baby:-)

Det som plager meg mest er cellulittene på rumpe og lår. Jeg føler meg helt fæl. Hva kan fungere for å minske det?

 

Hi

 

Anonym poster: 28aa895d683abe2e1579b32742a0421b

Skrevet

cathrineslilleboble.blogg.no skriver mye om trening i svangerskapet. Anbefales!!

 

Anonym poster: 8a537b405255106014aa5eb623d25311

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...