Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Jeg er i uke 25, og føler meg stygg og ekkel. Jeg har mye sidefett i tillegg til at rumpe og lår er full av cellulitter.. Er dette noe jeg kan trene for å forbedre nå i svangerskapet? I så fall hvordan? Og hva med svømming, vil det stramme opp? Anonym poster: 28aa895d683abe2e1579b32742a0421b
Jojo x3 Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Svømming er bra! Gå turer med tempo er også bra. Aldri forseint å begynne og så er det bare å fortsette med trening etter fødsel. Rockering er supert til å bli håndtak og å stramme opp, men selvf etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Takk for svar. Rockering har jeg, så den skal frem med én gang etter fødselen. Tror jeg skal begynne å svømme da. Turer er jeg så dårlig på, men gleder meg til jeg kan trille turer med vogn og baby:-) Det som plager meg mest er cellulittene på rumpe og lår. Jeg føler meg helt fæl. Hva kan fungere for å minske det? Hi Anonym poster: 28aa895d683abe2e1579b32742a0421b
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 cathrineslilleboble.blogg.no skriver mye om trening i svangerskapet. Anbefales!! Anonym poster: 8a537b405255106014aa5eb623d25311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå