Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Gubben skulle stå opp med barna i dag. Etter en uke med syke barn og nattevåk var det endelig min tur til å sove i dag. Sist helg var han på guttetur, så da var det heller ingen søvn på meg. Men hva skjer i dag? Jo, når minsten våkner kl 6 så blir plutselig mannen min akutt syk og legger seg til på badegulvet og brekker seg. Greit nok, alle kan bli syke. Så jeg står opp med barna, får mannen i seng med cola og bøtte. Nå etter tre timer kommer han ruslende ut fra soverommet frisk og rask (som i seg selv er vel og bra), og hva sier han? Jo, nå som han er frisk igjen har han meldt treningskompisen og avtalt trening kl 10. Han trener på høyt nivå og en slik treningsrunde tar gjerne 3-4 timer. Glem det, sa jeg. Er du frisk nok til å trene så er du frisk nok til å ta deg av ungene dine mens jeg legger meg et par timer. Han er dritsur, men jeg har lagt meg. Håper jeg får sove! Anonym poster: 6d52124aba05bf931b9c4dcc5c3177a0
Elsker livet Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Fysj for en egoist. Du er ikke slem, skulle bare mangle at du fikk sove når han ikke var syk lengre. Dessuten syns jeg det er en uting å lage avtaler med andre som ikke inkludere hele familien, uten å spørre hva den andre syns om det først. Jeg hadde blitt rimelig irritert, og sagt at han burde tenke etter om dette var rettferdig. Så hadde jeg latt han gå (med dårlig samvittighet), for jeg hadde aldri fått sove allikevel. Men vi får satse på at du drømmer søtt
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Dritsure drittgubber er ikke noe nytt fenomen, selvrettferdigheten hos disse kan nå uante høyder. Sov godt og lenge!
Betty B Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Sov godt Når du står opp setter du deg godt til rette i sofaen med noe varmt i koppen og koser deg, for siden du ikke fikk sove denne morgenen er det mest rettferdig han tar seg av hus og hjem i dag.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Føler med deg. Jeg har også en mann med egne regler og behov som bare MÅ etterleves. Det er slitsomt å gå slik på vakt:/ sov godt!! Anonym poster: 1a980bdfcd06a907218db004a7dfeeb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå