Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 uff, et har jeg. vi hadde felles inngangsdør på bakkeplan, med trapp opp til vår hoved-dør. jeg skulle ned i kjelleren å sette på en vask, da jeg hørte sønnen min på 2 år låse døren etter meg. jeg prøvde å få han til å låse opp, men det klarte han ikke. husker jeg løp over til nabo, for hadde ikke tlf på meg måtte da ringe svigerbror, så han kom deb til oss, låne hans tlf så jeg fikk ringt huseier, han kom hjem, gav meg reservenøkkel og jeg kom meg inn. men skal si jeg var litt stresset da ja! ingen middag på komfyren heldigvis, men full fyr i peisen ... Anonym poster: 11018f1f87da3d529429ac681997132b
Tommelopp! Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 har aldri blitt det nei, men det skulle ikke forundre meg om det skjer de neste årene! Lillegutten her overrasker stadig med sine meget kreative påfunn, og gir sine foreldre grå hår! Nøklene henger høyt, men han gjør det sikkert med en legokloss eller lignende.. c",)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Skulle bare hente noe ute engang og du hørte jeg døra smalt igjen bak meg og 2,5 åringen lo, mens han låste døra. Ble litt stressa, hadde en baby sovende inne og. Han klarte heldigvis å låse opp igjen etter en liten stund Anonym poster: 67d8928324070e1739d9965cb82b9e52
Sunnybeach4gull :) Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Har ikke skjedd ennå nei, men barna har en tedens til å vri på låsen når de skal åpne døren, dermed kan den gå i lås og jeg blir stående ute :S Om jeg skal ut i søppeldunken og må lukke døren (f.eks om det er -28) tar jeg med meg husnøkkelen
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 2-åringen har låst seg selv inne på badet. Gjett om det var panikk og hylskrik når hun oppdaget at hun ikke fikk opp døra igjen. Full konsentrasjon på a mor for å bevare roen. "Sånn ja,lille venn, det går bra, bare snu litt på nøkkelen...andre veien ja....ikke den veien, andre veien, det går så fint, mamma er her...". Og det gikk fint. Hun fikk låst opp døra
Brillefint - Jadda! Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Ja. Da fireåringen var to år og hadde vannkopper låste han meg ute på verandaen. Vi bodde i tredje etasje i en blokk. Heldigvis bodde vi urbant til, men ingen var hjemme, for det var jo midt i uka og folk var på jobb. Mobilen var inne. Ytterdøra var låst. To-åringen ble redd. Grein og var helt i fra seg. Jeg ble redd. Et øyeblikk stod jeg med blomsterpotta i handa - klar til å knuse vinduet. Prøvde først å få den lille gutten til å låse opp. Pekte på låsen og sa han måtte låse opp. Problemet var bare at han nådde akkurat opp med de små fingrene sine... Det var noen lange minutter. Han klarte det heldigvis til slutt. Jeg skalv lenge etterpå. Huff.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 nei, han har holdt på å låse meg ute på verandaen, og ved ytterdøren(når jeg f.eks starter bilen) og har heretter alltid en husnøkkel i jakkelommen, og en liggende ute. har hund også, og en ting er unge stengt inne, men jeg liker ikke tanken på et evnt stressa barn og en hund alene.. Anonym poster: 64e30bd89f5b389788ab98d1f77c709b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå