Gå til innhold

Noe som kan hjelpe??(intimt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistenker sopp, er sår, klør, øm nedentil.

Men sist jeg brukte canesten så ble det faktisk verre..

Går det an å la det gå over av seg selv? Eller er det noe som kan hjelpe??

Er par ganger det har "startet" før men jeg "fikk det tilbake" ved å la lactacyd intimvask virke litt nedentil...gå uten truseinlegg, sove naken, av og til gå uten truse...osv..

Skjer alltid når jeg er stresset..og for tiden stresser jeg veldig(iforb m jobb..hektisk periode) og jeg kjenner det blusser opp..

Men vil ikke ty til canesten..

Noe annet som kan hjelpe??

Anonym poster: 934b019da6fc41c00eed95d2e3723650

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutte å bruke annet enn rent vann innom leppene. Smak med legen om det er bakteriell vaginose.

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Kan det være stoffet i undertøyet ditt du reagerer på ? Jeg fikk samme intense reaksjon av å bruke syntetiske stoffer. Etter jeg sluttet med det har kløen og ømheten gitt seg fullstendig.

Gjest lykkeliggift
Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1361057643' post='145067664]

Slutte å bruke annet enn rent vann innom leppene. Smak med legen om det er bakteriell vaginose.

Hihi, er det lov å flire litt av den ?

Skrevet

Hehe, selvfølgelig ;) Sånn går det når en ikke leser over hvert ord alltid ;)

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Hehe, selvfølgelig ;) Sånn går det når en ikke leser over hvert ord alltid ;)

Hehe, fikk noen spesielle bilder i hodet ja. :-).

Skrevet

Haha.... Sent på kvelden eller var det der veldig morsomt? :-D

Skrevet

Yoghurt naturell. Om det er sopp, har du det innenfra, så dypp en tampong godt ned i yoghurten og la den sitte i noen timer. Smør også selve skjeden med yoghurt. Det er klissete og litt ekkelt, men det lindrer og er helt naturlig. Har fått dette anbefalt av flere leger, da canesten kan ødelegge "nerri der" om man bruker det mye over tid.

Også et godt tips det du fikk om å droppe syntetisk undertøy. Bruk bomullstruser til hverdags, og husk å vaske dem på høy temperatur.

Unngå også store mengder sukker i kosten, da sukker er næring for sopp.

Anonym poster: f79f0036496c8f4b43671b0d5dea4ffc

Skrevet

I og med at det utløses ved stress vil jeg tro det skyldes sopp som man kan forebygge ved å kutte sukker i kosten. Jeg hadde forresten aldri latt lactacyd stå å virke, det beste er å droppe "såper" og bare spyle med rent vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...