Gå til innhold

Flere med dårligere syn ??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lest at man kan få dårligere syn under graviditene, men fysj så plagsomt, brillene mine hjelper jo ikke heller, ;( man blirnjo redd for og bli blind. Ikke no morro .. Flere dom har det sånn? Jeg ser nesten ikke noe på lang avstand heller ikke så bra nærme heller, har jo skjeve horninner fra før så tydeligvis de er helt på tur for tiden.. Finnes det noe man kan gjøre, må vel gå til øye legen. Selv om det er 9 uker igjen, orker ikke ha det sånn jeg.ps. Skrivefeil, ja da er det bare for jeg ikke ser ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Har plutselig fått skjeive hornhinner. Merker godt at synet er fucka. Spesiellt ved bilkjøring.

Skrevet

Ja helt jævlig

Skrevet

Det er helt vanlig. Føler mange ganger at jeg trenger forstørrelsesglass når jeg skal lese. Men det er ikkeno vits å gå til optiker så lenge du er gravid. Er hormonene som gjør det. Synet bruker litt tid på å stabilisere seg etter du har født, husker ikke hvor lenge.

kjøper du nye briller nå blir det mest sannsynlig bortkastede penger

Skrevet

Sant det, kanskje ik vits mn blir så frustrert, redd det skal bli enda værre , mn satser på at de ik blir det..

Skrevet

Måtte ha meg nye briller bare to måneder ut i svangerskapet. Det var ikke lenger mulig å se på TV eller kjøre bil, så jeg klarte meg ikke uten.

Skrevet

Er det vanlig å få dårligere syn?Hvorfor?

Jeg har merket at jeg ikke klarer å fokusere helt det siste..spesielt på kvelden..

Skrevet

Ja er vist noe hormoner og horninner blir tykkere osv. Jg har det også værre om kvelden, fokusere er noe dritt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...