blomsten25 Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Lest at man kan få dårligere syn under graviditene, men fysj så plagsomt, brillene mine hjelper jo ikke heller, ;( man blirnjo redd for og bli blind. Ikke no morro .. Flere dom har det sånn? Jeg ser nesten ikke noe på lang avstand heller ikke så bra nærme heller, har jo skjeve horninner fra før så tydeligvis de er helt på tur for tiden.. Finnes det noe man kan gjøre, må vel gå til øye legen. Selv om det er 9 uker igjen, orker ikke ha det sånn jeg.ps. Skrivefeil, ja da er det bare for jeg ikke ser ;p
Hannepålandet Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Jepp. Har plutselig fått skjeive hornhinner. Merker godt at synet er fucka. Spesiellt ved bilkjøring.
DaTuMa Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Det er helt vanlig. Føler mange ganger at jeg trenger forstørrelsesglass når jeg skal lese. Men det er ikkeno vits å gå til optiker så lenge du er gravid. Er hormonene som gjør det. Synet bruker litt tid på å stabilisere seg etter du har født, husker ikke hvor lenge. kjøper du nye briller nå blir det mest sannsynlig bortkastede penger
blomsten25 Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2013 Sant det, kanskje ik vits mn blir så frustrert, redd det skal bli enda værre , mn satser på at de ik blir det..
Jentene mine og jeg:) Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Måtte ha meg nye briller bare to måneder ut i svangerskapet. Det var ikke lenger mulig å se på TV eller kjøre bil, så jeg klarte meg ikke uten.
IceNose Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Er det vanlig å få dårligere syn?Hvorfor? Jeg har merket at jeg ikke klarer å fokusere helt det siste..spesielt på kvelden..
blomsten25 Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2013 Ja er vist noe hormoner og horninner blir tykkere osv. Jg har det også værre om kvelden, fokusere er noe dritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå