Gå til innhold

Mammatøy


Sana og lillemann

Anbefalte innlegg

Har dere begynt med mammatøy? Jeg er så sinnsykt oppblåst i magen at jeg ikke får kneppet buksene mine. Er bare ni uker, men tror jeg må finne frem de gamle gravidbuksene mine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.. Jeg begynte tidlig denne gangen for jeg takler ikke press mot magen, det gjør meg fryktelig kvalm! Men har du prøvd hårstrikktrikset? Fest hårstrikken ved knappehullet, så slipper du å kneppe helt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har ikke passet buksene mine siden uke 4... skikkelig oppblåst, og tåler heller ikke press mot magen, hadde jo ikke akkuratt såå mye å gå på med skinnyjeansene... men føler også det blir for tidlig med mammabukser... tights å hverdagskjoler som gjelder for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke enda, men er min første så har nok mye å si. I tillegg er jeg høy (lang rygg) så tipper den vesle krabaten har god plass foreløpig. Men jeg har lagt på meg andre steder på kroppen da, noe jeg irriterer meg grønn over. Følte ikke jeg trengte større lår og rumpe, haha. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen begynte jeg ikke med mammaklær før uke 20, nå 3.gang har jeg begynt med gravidbukser i uke 14. Stooor forskjell! :-D

Kunne nok ha brukt vanlige bukser litt lenger, men det er så deilig å ha de på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har gått i mammabukser fra uke 9 i alle tre svdngerskdpene mine... Da hadde hårstrikktrikset allerede vært brukt i 2 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Bytter litt på.

Magen er jo for stor for mine vanlige bukser, men jeg kan bruke dem hvis jeg fester strikk i knappen og har en lang bluse eller topp over.

Liker ikke tights, jeg føler bena mine er for korte og tykke ;)

Og mammabuksene fra sist er fortsatt litt store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gangen trengte jeg ikke det før etter ultralyd i uke 19, men denne gangen begynnte jeg i uke 11-12 for da begynnte jeg å få mage alt. ble fysisk kvalm og fkk vondt av vanlige bukser da. nå er jeg 15+6 og ser ut som jeg er 5 mnd på vei, kjenner livmora helt opp til navlen allt. haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bodd i mammabukser hvis det ikke hadde vært for at de er så stygge!! Finner bare smale bukser-type skinny greier. Det er ikke fint! Jeg har ett par smalbenet mammabukser som jeg til nød bruker til sko med litt heler. Vil ha litt sleng jeg, men det er det tydeligvis flere som vil ha. De buksene er utsolgt i de fleste str.

 

Bah! Så her har jeg det ubehagelig i bukse med strikk i knappehullet og venter på vår/sommer. Har litt mer alternativ i garderoben da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig kjøpt flere olabukser med sleng på beina på HM. Mammabukser. Finnes i flere fargenyanser og sitter knall!! Fantes i str 36 og opp til i hvert fall 42 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...