Gå til innhold

Det er jo så mye snakk om denne gjengen her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og siden jeg ikke er med i noen gjeng, så tenkte jeg å danne en klan. Hvem vil være med i klanen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan danne et hemmelig underforum istedet! :P

*Hysj*

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Sorry, jeg er leder for min egen klan. Liker helst å lede andre, så du ønsker ikke meg som medlem i din!

(men du er velkommen inn i min hvis du ikke forteller noen andre om det)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jesus, ikke her inne også?

Jesus? Er han med også?

Skrevet

Jesus, ikke her inne også?

Jesus? Er han med også?

Tja, Gud er jo her på Dib, hvertfall. Han må vel være sjefen?

Skrevet

Fittetryneklanen?

Skrevet

Fittetryneklanen?

Er det utseendemessige opptakskrav, altså?

Skrevet

Ellers er jo snurpfitte og snurpfitteri gode ord jeg har lært her inne. Og det er faktisk ikke så lenge siden jeg så begge deler i aksjon, snurpfitteri av en ekte snurpfitte.

Skrevet

Fittetryneklanen?

Er det utseendemessige opptakskrav, altså?

Nei, det var Annie som for 5 år siden eller noe ga oss det glatte lag, og kalte oss fittetryneklanen.. jeg og luten var der i alle fall..

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Fittetryneklanen?

Får håpe ingen åpner kjeften da.

Skrevet

Bedre med gartnerlosjen..

Skrevet

Nei takk. Jeg vokste fra behovet for å være en del av gjengen en gang rett før eller i løpet av ungdomsskolen.

Skrevet

Kengumamma, har ikke du egen klan i hundremeterskogen?

Skrevet

Jeg er egentlig en gjengeløs sjel, men jeg blir med dersom det er Sug Lut som kvalitetskontrollerer medlemmene. Noe annet tør jeg ikke...

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg har sett på amerikansk tv at gjeng er ut og vedheng er inn. Jeg ønsker meg vedheng.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er egentlig en gjengeløs sjel, men jeg blir med dersom det er Sug Lut som kvalitetskontrollerer medlemmene. Noe annet tør jeg ikke...

Da blir det ikke noe gjeng på deg. Jeg er helt helt helt anti ethvert ansvar og alle mennesker.
Skrevet

Da blir det ikke noe gjeng på deg. Jeg er helt helt helt anti ethvert ansvar og alle mennesker.

Høres helt ut som my kind of klan! Hehe

Skrevet

Kengumamma, har ikke du egen klan i hundremeterskogen?

Jo, men de er på vinterferie.

Skrevet

Jeg blir gjerne med i en gjeng, aldri vært med i en gjeng før faktisk :) Var ikke så poppis på ungdomsskolen, så jeg har ikke fått anledning til å vokse av meg slikt :P

MEN, ett stort ett faktisk, jeg gidder ikke å være med på noe dugnad!! Spurte hvordan det var med slikt der hvor dette med gjenger ble nevnt tidligere, og fikk da beskjed om at jeg hadde for lite innlegg til å være med i noen gjeng, dodged that bullet :)

Er det noe innleggskrav i denne gjengen? Eneste innlegg jeg kan finne på å ha mye av er slike man legger i bh'n..

Krysser fingrene for at jeg blir tatt opp i gjengen denne gangen XXX

Skrevet

Jeg har sett på amerikansk tv at gjeng er ut og vedheng er inn. Jeg ønsker meg vedheng.

Jeg har masse vedheng. Alle får!

Skrevet

Slik eg har forstått dei halvkveda visene til diverse (?) anonyme, er det mammaen til will og ailo som er klanleiar. Og då eg er dårleg på å underordne meg må eg nok avstå frå å delta.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg har masse vedheng. Alle får!

Du er bare den beste!! Smilefjes, hjerte, smask og hjerte

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Slik eg har forstått dei halvkveda visene til diverse (?) anonyme, er det mammaen til will og ailo som er klanleiar. Og då eg er dårleg på å underordne meg må eg nok avstå frå å delta.

Var det ikke hun selv som utnevnte seg? Jeg tror det ;)

Skrevet

Var det ikke hun selv som utnevnte seg? Jeg tror det ;)

Godt mogleg.

Uansett, skal eg vere med i ein klan skal det vere min eigen. Med meg som allmektig leiar. Kanskje gorillaen skal få vere kasserar, ho ser ut til å ha eit godt lag med personopplysningane til folk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...