Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Som dro uten å hjelpe meg med å legge unga!! Han har sovet oppe i flere timer, og skulle opp for å hjelpe meg med å ta unga. Kom ned, barberte seg og var leeeenge på do. Han som lovte å barbere seg for flere dager siden.. GAdd ikke å gjøre det for MEG - men når han skal bort... Ja, da har han tid til det. Mens jeg står på kjøkkenet, laget melk til babyen og samtidig må be gutta om å pusse tenner. Noe de nekter og løper rundt og tuller. Irritert som jeg er, velter jeg MME`en over benken og må lage på nytt. (Altså, det var ett uhell). Når den endelig er ferdig, og jeg kan gå til stua for å gi babyen flaske - står dusten og duller med babyen - istedenfor å hjelpe meg. GRR.. Men, saken er at han skulle på jobb da - så han er tilgitt. Og han dullet med babyen fordi hun gråt - var sulten. Unga kom kjapt i seng like etter han dro - og de sover. Jeg var bare litt sliten akkurat da, fordi jeg måtte krangle med de for å høre på meg - men når de først hørte - så gikk det bra Er det ikke utrolig hva litt mer utfyllende tekst kan gjøre med en situasjon..?! Hadde jeg ikke skrevet det siste, ville jeg fått beskjed om å gå fra han?!?! Anonym poster: 41aaa7482efb66ffed8f98c7c164db7e
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Hadde fortsatt krevd at han kunne stelt barna og gitt baby mat før han gikk på jobb!! Anonym poster: f1f71c866dc77823a2ff827a56ff21d5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Han burde uansett ha hjulpet deg før han dro på jobb. Hans unger også....... Anonym poster: 7ce55c73ddf8a11aad871e246de88624
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå