Gå til innhold

Min "perfekte" mann slår meg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonym poster: d820f5ce413836623535b86424524109

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...i fjeset eller i Ludo?

 

Anonym poster: 397207505dcc2f6976fc674f0a834b5e

Skrevet

 

 

Anonym poster: d820f5ce413836623535b86424524109

 

Nå sitter jeg her med blåmerker igjen. Mannen som alle misunner meg slår meg. Og kveler meg. Og sparker meg. Jeg kan ikke gå, bare de som selv lever med vold kan forstå. Jeg pleier ikke grine etter han har vært sånn, men i dag klarte jeg ikke la være. Ingen vet, ingen forstår. Jeg hater han så inderlig. Jeg håper han dør. Jeg fantaserer om at presten kommer på døra. Jeg lurer på om jeg hadde spilt sørgende kone eller smilt som om jeg hadde vunnet en million i Lotto.

 

Anonym poster: 77f474430693eddbfdc5a753196b875a

Skrevet

Har vært utsatt for vold i et forhold. Holdt ut i et år før jeg tok med meg ungene og flyttet på krisehjem. Så kom deg ut, slutt å syns synd på deg selv og ta tak i livet ditt. Har du unger så LØP!

 

Anonym poster: 56309934be88ebf0a8dc671d66a02874

Skrevet

Og dette lar du barna dine vokse opp under?

Om ikke annet bør du gå for deres skyld.

 

Forskning viser at det å vokse opp med at den ene forelderen utøver vold mot den andre, kan være verre for barn enn å bli slått selv. Dette burde si deg noe.

 

Anonym poster: 4c936fe5f4a26b03600991349864b14c

Skrevet

Uff stakkars deg <3 jeg har opplevd akkurat det samme. Jeg hadde det helt jævlig. En dag tok jeg mot til meg, hadde så vondt i kroppen (fysisk) og merker man faktisk kunne se og gikk til politiet. Det reddet mest sannsynlig livet mitt

 

Anonym poster: b29b0290e4808114cb0afaea0faf53ae

Skrevet

Kom deg ut!

Det finnes hjelp å få der ute!!

 

Og det skjuler seg mye rart i de perfekte hjem.....

 

Anonym poster: 880aab7b10b6c3954b4d1a8c76d5d0f0

Skrevet

Og til dere som nå mener hun er egoistisk som ikke går pga barna og skal være spydige, der aner ikke hvordan det er. Denne mannen har en sånn grusom makt over en. Man blir avhengig og maktesløs

 

Anonym poster: b29b0290e4808114cb0afaea0faf53ae

Skrevet

Og til dere som nå mener hun er egoistisk som ikke går pga barna og skal være spydige, der aner ikke hvordan det er. Denne mannen har en sånn grusom makt over en. Man blir avhengig og maktesløs

 

Anonym poster: b29b0290e4808114cb0afaea0faf53ae

 

Egositisk har ingen kalt henne. Men hun skylder sine barn å komme seg vekk.

 

Anonym poster: 4c936fe5f4a26b03600991349864b14c

Skrevet

Det er de som virker for perfekt som ofte har en annen side, for en del år siden var jeg selv i et ekteskap der flere sa jeg hadde funnet drømmemannen lite visste de om hva som foregikk innenfor husets fire vegger.

 

Jeg har bare et råd til deg, få hjelp og kom deg bort, lett og si men det er ikke lett og gjøre. Du må få hjelp slik at du ikke ender opp drept. (hvis du har barn så tenk på dem slik at de ikke ender opp som Christoffer)

 

Anonym poster: bb8f1d3892964bcdc8ff32579c14ae18

Skrevet

Slike tråder burde ikke oversees. Håper forumansvarlige kan kontakte hi og få myndigheter på banen. Synd det mest sansynlig ikke er mulig.

 

Anonym poster: cf75587d6dbd14e60facf263c5514bc5

Skrevet

Slike tråder burde ikke oversees. Håper forumansvarlige kan kontakte hi og få myndigheter på banen. Synd det mest sansynlig ikke er mulig.

 

Anonym poster: cf75587d6dbd14e60facf263c5514bc5

 

Helt enig. Det er her admin burde gripe inn og i det minste gi tips om hvor og hvordan HI kan få hjelp.

Barn skal ikke vokse opp i slikt.

 

Anonym poster: 4c936fe5f4a26b03600991349864b14c

Skrevet

Du må ringe krisesenteret. Ta med barna og gå.

 

Ikke tenk på konsekvenser, hvordan du skal klare deg økonomisk eller andre tanker som gjør at du blir i et sånt forhold.

 

Ingen skal leve i et hjem med vold. Ikke du, men aller minst barna.

Skrevet

Stakkars deg, får veldig vondt når jeg leser dette:-(

Kan du fortelle det til dine foreldre, og få dem til og hjelpe deg ut av det ?

Skrevet

Har du ingen venner du kan i det minste snakke med om dette? Det må jo være helt for jævlig dette du opplever. Send gjerne pm om du vil prate her...kanskje bedre enn ingenting ?

Skrevet

HI - du sier du nå sitter med blåmerker... Da har du det perfekte tidspunkt å gå fra mannen!

 

I morgen når mannen har dratt på jobb tar du med deg barna til krisesenteret. Der vil du få hjelp, du vil ikke være alene mot mannen lenger. De vil hjelpe deg, og om de evt kobler politiet inn så kan du få dokumentert blåmerkene dine.

 

Disse blåmerkene er bevis, de beviser hva mannen gjør mot deg!

 

Jeg vet du føler deg svak, men ingen er svak som utholder mishandling slik du har gjort. Du har masse styrke! Men du må velge å bruke den styrken positivt slik at du kan få det livet du fortjener. Du må finne styrke slik at barna dine ikke blir skadelidende - for det blir de hvis du fortsetter å være hos mannen!

 

Bare bestem deg nå - dra på krisesenteret i morgen når mannen har dratt på jobb. Da er du trygg!

 

 

Anonym poster: a01571b749d019b9b364c18f327766ff

Skrevet

Hvor i landet bor du? Jeg kommer gjerne og henter dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...