Gå til innhold

Hvem er medlem av gjengen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er merkelig at dere som ler høyt ikke signerer med nick.. opptakskrav vet jeg lite om, er gjerne hvis man er med å finansierer forumet feks.. (selv om det sikkert ikke gjelder på dette forumet)

Det er nok allerede opprettet en tråd i det hemmelige forumet om hvordan dette skal håndteres.. Nå er iallefall sannheten ute.

So long supermammaer wink.png

Anonym poster: b81e920d569a62530d2b6d691f8b71ed

hahahahahah!!!!!! ler så jeg griner!

Krisesituasjon i det hemmelige underforumet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er merkelig at dere som ler høyt ikke signerer med nick.. opptakskrav vet jeg lite om, er gjerne hvis man er med å finansierer forumet feks.. (selv om det sikkert ikke gjelder på dette forumet)

Det er nok allerede opprettet en tråd i det hemmelige forumet om hvordan dette skal håndteres.. Nå er iallefall sannheten ute.

So long supermammaer wink.png

Jeg ler, jeg også, altså! :D

Du skal ha for humoren. ;)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Hallo. Dere må bare sende pm til kira bjeffer med fullt navn og adresse, så sender henne klanens egne katalog. Du vill da få tilgang til det underforumet. Enklere blir det ikke. Og kravene er å opparbeide seg minst 500 innlegg, ha profil bilde og ett lett gjenkjenlig nick.. Har man ofte skrivefeil så kan du få advarsel for og så bli sperret ute av klanen for godt. Det vill heller ikke være mulig å lure dem med ny profil, fordi de har såklart ip adressen.

Anonym poster: 96cc0f39ee9178e0b7d3f6ab5492b288

Haha, fantastisk :)

Skrevet

Hallo. Dere må bare sende pm til kira bjeffer med fullt navn og adresse, så sender henne klanens egne katalog. Du vill da få tilgang til det underforumet. Enklere blir det ikke. Og kravene er å opparbeide seg minst 500 innlegg, ha profil bilde og ett lett gjenkjenlig nick.. Har man ofte skrivefeil så kan du få advarsel for og så bli sperret ute av klanen for godt. Det vill heller ikke være mulig å lure dem med ny profil, fordi de har såklart ip adressen.

Og så må jeg ha personnr, visakortnr med pinkode og sikkerhetskode. Så er vi i boks! :)

Ja stemmer. Beklager jeg glemte å nevne det! Du er jo underforum-klan-medforum ansvarlig.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Og så må jeg ha personnr, visakortnr med pinkode og sikkerhetskode. Så er vi i boks! :)

Ja stemmer. Beklager jeg glemte å nevne det! Du er jo underforum-klan-medforum ansvarlig.

Min sekretær med andre ord :D

Skrevet

Heiheihei, jeg oppfyller LETT alle kriteriene, men har aldri blitt invitert til noen hemmelig klubb. Fysøren, nå føler jeg meg utafor ;)

Skrevet

Gulp, hun hadde rett. Og de var RASKE. Det ringte på nå, og to slitne mødre i hjemmesydde uniformer og SF-buttons på brystet stod på trappa. (SF secret forum)

De truet med at hvis jeg ikke holdt dette for meg selv, så vil jeg bli utestengt fra forumet... ææh!

Skrevet

Og så må jeg ha personnr, visakortnr med pinkode og sikkerhetskode. Så er vi i boks! smile.png

Ja, og det er så hemmelig at jeg ikke engang vet om det selv!

Skrevet

Gulp, hun hadde rett. Og de var RASKE. Det ringte på nå, og to slitne mødre i hjemmesydde uniformer og SF-buttons på brystet stod på trappa. (SF secret forum)

De truet med at hvis jeg ikke holdt dette for meg selv, så vil jeg bli utestengt fra forumet... ææh!

Lurer på om de avlytter telefonen min?

Skrevet

Lurer på om de avlytter telefonen min?

Sannsynligvis. Snakk i koder når du bruker telefonen din fremover...

Skrevet

På alle forum finnes det hemmelige underforum, som kun en drl av medlemmene slipper inn på. Dette er de som har mange innlegg, kjenner hverandre personlig, moderatorer, osv.. i lukka forum er man gjerne mer privat og blir dermed bedre kjent, og det danner seg naturlig en klikk, klan, gjeng eller hva dere kaller det..

Dette blir sikkert rapportert og slettet.. men men..

Synes det er irriterende og påfallende når folk later som ingenting når det blir snakk om denne gjengen. Du trenger ikke være lenge på et forum for å skjønne hvordan ting fungerer.

Oj oj, håper dette er tull. Kall meg gjerne naiv, men dette er far far out i min forståelse.

Men her som alle andre steder, er det noen som er mer toneangivende enn andre, noen som flere synes er kule og noen som markerer seg. De er kanskje gjengen?

Skrevet

God morn! Jeg har ikke ord... Deilig å le litt på morrakvisten da. :D

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Fantastisk!

Jeg ler så høyt at gullungen som ligger på gulvet glemmer lekene sine og tror mamma har tørna.

Men jeg er ganske snurt over at jeg ikke er invitert med i denne gjengen, gudene skal vite at jeg bør ha innlegg nok.

Skrevet

19:42 XXI LC IV Mi tær an

Sånn da er melding sendt til alle i det hemmelige forumet.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Oh my God..kjenner jeg blir helt paranoid her! HELT paranoid!!

Skrevet

Har ikke fått melding jeg?! Fanken, holdt utenfor igjen ...

Skrevet

Har ikke fått melding jeg?! Fanken, holdt utenfor igjen ...

Du må bare tyde den, sjekk kodearket ditt ;)

Skrevet

Beskjed oppfattet. Oppdrag utført. Over og ut.

Skrevet

Haha, priceless. Jeg har ikke ord!

Skrevet

Typisk! Den ene gangen en bestemmer seg for å gå ut på byen så er det full action på Forumet! Legger meg bare igjen,jeg.

Kjerringer, hele gjengen :<

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Har reagert på at det refereres til "gjengen" selv, i form av at "folk måkke komme her og komme her og tru de er en av gjengen".. Har flere ganger da spurt om hvem denne såkaldte "gjengen" omfatter. Det er jo tydelig at den eksisterer, men ingen kan svare på hvem som er i den :P ha ha liksom... Idiotisk med "gjenger".. Litt ungd skole aktig med de "populære" jentene.. :P

Skrevet

På alle forum finnes det hemmelige underforum, som kun en drl av medlemmene slipper inn på. Dette er de som har mange innlegg, kjenner hverandre personlig, moderatorer, osv.. i lukka forum er man gjerne mer privat og blir dermed bedre kjent, og det danner seg naturlig en klikk, klan, gjeng eller hva dere kaller det..

Dette blir sikkert rapportert og slettet.. men men..

Synes det er irriterende og påfallende når folk later som ingenting når det blir snakk om denne gjengen. Du trenger ikke være lenge på et forum for å skjønne hvordan ting fungerer.

Haha... Er du heeelt paranoid eller...

Anonym poster: b77b64b43c35670c6c504ab3fc2e9c95

Skrevet

Jeg fikk en gang tilbakemelding på at jeg sikkert var en av gjengen, da jeg var tatt under Vicky P sine vinger. Sannheten var vel at jeg og Vicky P var enig engang i en diskusjon.

Så for å bli medlem av denne gjengen så må du være enig med VP i ett eller annet :P

Med denne gjengen er nok så hemmlig at de som er medlemmer ikke vet at de egentlig er medlemme. For det viste ikke jeg og ikke har jeg merket noe stort til det.

Men hvis det deles ut en fet vervepremie, så kan jeg sikkert få vervet noen medlemmer da :P

Skrevet

Hemmelig underforum ja... nå har jeg lest det og. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...