LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Lene, ooooh, hun MÅ jo bare gi ut plate på norsk?
Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Helt sugende vakkert. Kanskje hun faktisk gjør det, gjør ei norsk plate? Ellers er det jo bare godsaker i kveld, Kurt var superenergisk overbevisende og Morten Abels gale Johnny-Rotten-på-sukkerkick var jo bare herlig!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2013 Helt sugende vakkert. Kanskje hun faktisk gjør det, gjør ei norsk plate? Ellers er det jo bare godsaker i kveld, Kurt var superenergisk overbevisende og Morten Abels gale Johnny-Rotten-på-sukkerkick var jo bare herlig! Hæhæ, ja, Morten er ikke helt god- på en positiv måte!
Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Marion blir bare nydeligere, både jenta og hva hun viser av stemme og innlevelse. Hun må også lage et næralbum, på norsk, og med Nerven i min sang.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2013 Og Anita har så nydelig og god stemme, så klokkeklar og fin.. For ikke å snakke om de aldeles nydelige tekstene Ole Paus har- i fleng. Finnes ingen tekst der som er dårlig!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Jeg tror Marion hadde slått mye bedre an i Norge hvis hun hadde gitt ut et album på norsk. Samtidig må jeg innrømme at jeg ikke har vært noen stor fan av Ole Paus tidligere. Dvs jeg liker sangene hans, men that`s it. Fra i dag av er dette forandre, for en mer karismatisk og kul fyr skal man lete lenge etter! Kan tenke meg han sitter på et tonn av gode historier, og skulle gjerne vært på nachspiel til soloppgangen sammen med han.
Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 Jeg synes faktisk Anitas sang var litt kjedelig i kveld, jeg er imidlertid en stor fan av henne hver gang hun snakker . Men Magnus nå er fin, han klarer å hente ut bra ting av denne sangen og burde egentlig spille den inn.
Iiiiik Skrevet 16. februar 2013 #8 Skrevet 16. februar 2013 Gleder meg til neste lørdag kjenner jeg. Det lille som ble vist av hva vi kan vente oss, var lovende Ole Paus virker som en utrolig fin fyr og jeg kan godt skjønne at han og Anita gjenfant hverandre gjennom denne serien. Hun virker også som et flott menneske.
Nitpicker'n Skrevet 16. februar 2013 #9 Skrevet 16. februar 2013 Ah, sitter her og ser på opptak fra Altiboxen. Fabelaktige Magnus. Morsomme Morten! Gubben sitter bare å griner av damene... og mimrer over Paus-posten platene sine...
Nitpicker'n Skrevet 16. februar 2013 #10 Skrevet 16. februar 2013 Og golf blir aldri det samme igjen! Golf er den aktiviteten hvor det ikke er kølla som skal i hullet, men ballene... Ay...
Iiiiik Skrevet 16. februar 2013 #11 Skrevet 16. februar 2013 Den første sangen jeg tenker på når jeg hører navnet Ole Paus er "Mitt lille land", ikke så rart når man tenker på oppmerksomheten den har fått det siste året. Den neste sangen jeg tenker på er "I en sofa fra IKEA" og den hadde jeg ingen forventninger om å få høre i dag Har fått høre andre fine sanger da, som jeg ikke hadde noe forhold til fra før.
Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2013 #12 Skrevet 16. februar 2013 Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjer neste gang?
ellen-propellen Skrevet 16. februar 2013 #15 Skrevet 16. februar 2013 Elsket alt i dagens episode og klarer ikke å velge en favoritt. Må nok se reprisen hihi. Hvor mange av dere har pensjon i Klp og er med i konkurransen der forresten?
seigdamererbest Skrevet 17. februar 2013 #16 Skrevet 17. februar 2013 HGVM....opplys en stakkers nordmann i utlendighet....
Gjest sug lut Skrevet 17. februar 2013 #17 Skrevet 17. februar 2013 HGVM....opplys en stakkers nordmann i utlendighet.... Hver gang vi møtes, vinterens perle på TV2, verd å gå på Sumo for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå