Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 DET må være det rareste navnet jeg har hørt noensinne. Til og med rarere enn Ea, eller vokalnavnet som jeg kaller det. Anonym poster: 9205fa241c552871be5175af5b0f860b
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Ja, det er et gammelt men ikke så mye brukt navn. Fint er det også, med mindre man har østfold-l i dialekta. Anonym poster: 36b616baf30f380910eb61bc7d178891
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Det er i alle fall et etternavn, hilsen fru Alde Anonym poster: b33d7b31ed0a08b1a491441b5d00b1eb
what a drittkjerring Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Helt sikkert. Aldo og Alda er jo helt kurante navn.
☆☆☆ Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Hadde ikkje høyrt det før Jan Guillous Arn-triologi. Fint namn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå