Gå til innhold

Hæ, er Alde et navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

DET må være det rareste navnet jeg har hørt noensinne. Til og med rarere enn Ea, eller vokalnavnet som jeg kaller det.

 

Anonym poster: 9205fa241c552871be5175af5b0f860b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er et gammelt men ikke så mye brukt navn. Fint er det også, med mindre man har østfold-l i dialekta.

 

Anonym poster: 36b616baf30f380910eb61bc7d178891

Skrevet

Det er i alle fall et etternavn, hilsen fru Alde ;)

 

Anonym poster: b33d7b31ed0a08b1a491441b5d00b1eb

Skrevet

Helt sikkert. Aldo og Alda er jo helt kurante navn.

Skrevet

Hadde ikkje høyrt det før Jan Guillous Arn-triologi. Fint namn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...