Gå til innhold

Lyse striper i håret på 8 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere ift barna deres og når tid dem skal få ha permanent farge i håret?

Jeg har egentlig alltid tenkt 12-14 år, men har ei 8 år gammel jente som maser noe veldig om at hun vil ha lyse striper i håret. Hun har en veldig fin hårfarge, noe jeg har sagt til henne flere ganger. Hun er fornøyd med fargen men vil ha litt lyse striper og jeg ser jo at det vil bli veldig fint i det fra før mellomblonde håret.

Spørsmålet er bare: Er det for tidlig? Hva tenker dere?

Ønsker en saklig diskusjon og ikke drittslenging.

Anonym poster: b738c873e4656af0888fada5a79dc380

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde latt min 9åring stripe håret. Finnes grenser for hvor tidlig man skal bidra til dette skjønnhetsfokuset.

Jeg tenker ved konfirmasjonsalder er passe. Ikke før man begynner på ungdomsskolen ihvertfall.

Skrevet

Ja, det er alt for tidlig. Ved å si ja, sier du samtidig at hun ikke er bra nok som hun er. Det samme sier du forsåvidt om deg selv om du ikke våger å vise hvordan du ser ut

Anonym poster: e5f38b249948cec528f7d4b30257e739

Skrevet

Alt for tidlig. Selv var jeg 12, og var den første blant venninnene.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Her i huset hadde det også blitt et nei til farging eller striping av håret i så ung alder. Totalt bortkastet etter min mening, og hun kunne mast til hun ble blå i ansiktet uten at jeg forandret mening :)

Skrevet

Hva tenker dere ift barna deres og når tid dem skal få ha permanent farge i håret?

Jeg har egentlig alltid tenkt 12-14 år, men har ei 8 år gammel jente som maser noe veldig om at hun vil ha lyse striper i håret. Hun har en veldig fin hårfarge, noe jeg har sagt til henne flere ganger. Hun er fornøyd med fargen men vil ha litt lyse striper og jeg ser jo at det vil bli veldig fint i det fra før mellomblonde håret.

Spørsmålet er bare: Er det for tidlig? Hva tenker dere?

Ønsker en saklig diskusjon og ikke drittslenging.

Anonym poster: b738c873e4656af0888fada5a79dc380

Aldri verden sier jeg og ;) Alt for tidlig. Jeg har sagt til min 8-åring hun må vente til hun begynner på ungdomskolen ;) (hun har spurt hun også . hun vil ha mørke striper).

Skrevet

Altfor tidlig!

Anonym poster: 2354658f64625848e45b41c1b046e966

Skrevet

Altfor tidlig. Også er det ofte sånn at når hun har fått striper en gang, så vil hun ha det igjen (og igjen og igjen..). Og hva blir det neste? Litt lipgloss, litt ditt, litt datt.

Anonym poster: df765699c28f3c599fc6fbf7593965f1

Skrevet

ALDRI i livet. Har en 9 åring som ikke har vært i nærheten av å ville spørre etter striper i håret. Annet enn rosa striper på karneval da:-)

Skrevet

Nå er jenten min bare 2,5år, men jeg syns det høres veldig tidlig ut!

Skrevet

Hun er 8 år og trenger ingen striper i håret enda.

Når hun er 13 år og vil ha større pupper vil du da tenke på og gi henne silikon?

Anonym poster: b31b71916cfd2dc62a79c134d81b7cd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...