Gå til innhold

Tips til hvordan sjekke om badevekten viser riktig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viser forskjellig fra hver gang jeg går på, varierer med 3 kg :(

Anonym poster: bd5a615beafd018a267e80c279220cdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hjelpe å finne et stabilt sted på gulvet. Fikk sjokk her om dagen å trudde jeg hadde gått opp 10 kilo. Veide meg da på kjøkkenet, veide meg seinere på badet og var 10 kilo forskjell :o Måtte dobbel sjekke hos mor å hadde ikke godt opp 10 kilo ;)

Anonym poster: ae069491de0ac798f892833dfe5756c5

Skrevet

Vei ett kilo sukker, eller en tre(2?) kg med mel - kontroll vei.

Står den på rett underlag? Samme plass hver gang du veier deg?

Anonym poster: 745e8fae26d5ad6981f1368cae27955a

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gjør alltid jeg og. Men aldri mannen.... Og vi veier på samme plassen.. tror det bare er meg :P

Skrevet

Ok, prøvde å sette den på stuegulvet nå. Tipper den ikke er riktig, veier 3 kg mindre enn jeg trodde. Hvordan sjekke det?

Stable 10 kg sukker, mel osv for å se om den viser 7,10,13 kg?

Da finner jeg vell ut om den viser riktig der den står da?

Skrevet

Blæ :( satt 3 kg sukker på badevekten nå og den står enda på 0 ...

Ehhh?

Skrevet

De fleste vekter viser vel litt forskjellig, men jeg tenker at det viktigste er vel å se endringene på din vekt, på samme sted, til samme tid på dagen. Er "problemet" at du lurer på hvor mye du faktisk veier kan du jo veie deg på treningssenteret eller legen eller hvor enn de nå måtte ha en mer avansert vekt.

Skrevet

Står den vanligvis på badegulvet med varmekabler? Min badevekt ble helt koko av å stå på varmekabler. Flyttet den til soverommet og nå oppfører den seg eksemplarisk.

Skrevet

Vekten har alltid stått på badegulvet, gjerne feilen er der ja.

Men nå har jeg satt den i stua, jeg veier nå 3 kg mindre enn jeg trodde. Og så mye kan jeg ikke ha gått ned i vekt..!

Stillte den på 0 og satt på 3 kg sukker, men den står fortsatt på 0 ????

Det er en slik vekt som man kan stille inn til å sjekke fett/vann/vekt osv elller bare bruke den som vanlig.

Kan de plutselig bli ødelagte?

Fikk datteren min på 4 til å stå oppå, hun veier ca 17,4 hver gang enten den står på badet eller kjøkken osv....

Rart!

liker det ikke når man er på slanker'n :(

Skrevet

Jeg har sjekket med en pakke potetmel :) ville nok prøvd å skifte batteri, i verste fall kjøpe ny :)

Skrevet

Om den er slik at den måler vann, muskler og fett så er det ofte at de må ha noe (føtter) som er nær visse punkter.. På vår kan jeg ikke legge på ting, det blir ikke registert, og er kun nå i det siste at 2åringen sine ben trffer noen punkter, men om han står skjevt så endres det...

Merker og at den må stå rett på gulvet og ikke på et teppe. Kjempesensitiv.

Anonym poster: a33cd29cf51540f4cfbfd2a50d7f6620

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...