Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Nå igjen er søsteren min på besøk i nærområde, hun bor tre timer unna så vi treffes ikke så sjeldent. De siste fire gangene har jeg besøk henne, mens de gangene hun har vært her har hun ikke engang spurt om vi skal ta en kaffe. Vi var nære, men et eller annet har skjedd i løpet av det siste året å jeg vet ikke hva. Jeg ser ikke at jeg har fornærmet henne, jeg har visst intresse for henne og barna, mens hun ikke engang aner når mine barn er født. Jeg har en bror som bor i nærheten, men vi treffes veldig sjeldent. Jeg vet hvorfor, men føler at jeg har prøvd å strekke meg å rekke ut en hånd, men blir møtt med total stillhet. Når jeg besøker dem så sitter de bare å ser på meg og sier ingenting, prøver å lokke frem en samtale, men ender med å bare snakke om mine ting. Eks hvordan går det med barnet deres i bhg blir møtt med bra, trives hun? Ja Hva gjør hun der? Leker. Det er lettere å rive av seg håret. De viser ingen interesse for mine barn eller mitt liv i det hele tatt, men vil veldig gjerne at jeg skal rose dem og alt de gjør. Søsteren min besøker broren min, men ikke meg. Hun sa at hun skulle si ifra når de kom opp slik at vi kunne treffes, men det har de sikkert "glemt". Nå vurderer jeg å sende henne en melding, i morgen eller mandag å forlange å få svar på hvorfor de skyr meg som pesten. Eller så kan jeg la det ligge å bare la det være sånn, ellers så kan jeg være skikkelig drittunge å slette de fra face. ( Det er det siste jeg har mest lyst til, altså bare kutte de ut) men samtidig så er det veldig vondt at de ikke vil ha noe med meg å gjøre. Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort som gjør at de misliker meg så strekt at de ikke engang vil treffes over en liten kopp kaffe. Barna til meg og søsteren er like gamle og leker bra sammen så mine savner fetterne sine. Siste gang de var her ( for godt over et år siden) så inviterte jeg broren min og kona ( selv om jeg vet at kona ikke liker meg). Da må det ha skjedd noe, men jeg aner virkelig ikke hva... Hva ville du ha gjort? Anonym poster: cbb95d6345c820a874060e5cade313a0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Ingen?? Er så skuffet at jeg er helt på gråten fordi jeg hadde gledet meg til å se dem. Får bare kutte dem ut da... Anonym poster: 001c41f0b39c306ed3202d3d6ec3b8de
Gjest SHOC Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Synes du skulle sende den meldingen, vondt å gå og ikke vite hva som er galt. Veldig dårlig gjort av henne.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Jeg sendte den meldingen, og fikk beskjed om at jeg ikke var ønsket lenger. Takk for den, men da vet man hvor landet ligger i det minste. Lykke til. Anonym poster: 653a86beed549db3b068b85cd46b88a7
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Jeg har jo skjønt at jeg ikke er ønsket,kanskje det hadde vært greit å finne ut hvorfor. Men er litt redd for svaret også så jeg tror jeg bare kutter kontakten. Da vinner de, men samtidig har jeg igjen litt verdighet... Anonym poster: 001c41f0b39c306ed3202d3d6ec3b8de
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 Skjønner ikke at famillie bare kan gjøre sånn? Noe må jo ha skjedd? Kan vel ikke bare si at du ikke er ønsket ut av det blå?? Anonym poster: e77241de16e31d2d3f30a2df5f89ac8d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #8 Skrevet 16. februar 2013 Kommer jo helt forskjellige koder opp så er vel bare noe tull. Anonym poster: e77241de16e31d2d3f30a2df5f89ac8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå