Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 8 km glimrende løype, 7 kuldegrader, blå swix og god følelse. At mannen går 12 på samme tid som jeg går 8 gidder jeg ikke bry meg om.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2013 Og nå litt hat. Dagens fantastiske skitur har trigga senebetennelsen min i venstre skulder. grimf.
Iiiiik Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Min skilykke består av at skiene står i garasjen
Gjest Ziva Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Min skilykke består av at skiene står i garasjen Det er den aller beste skilykke. Mitt nyttårsforsett var å ikke slite ut skiene dette året heller (dårlig settning men skitt au, rødvina var god og 3l tom).
Gjest Kira bjeffer Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Jeg savner den type skilykke akkurat nå! Har forsøkt meg på et par turer hittil i år, men har et bekken som roper stopp hver gang. Men et stort pluss i boka er at jeg ihvertfall har vært på mange småturer med eldste på 3 år, og hun synes ski er kjempe morsomt. Så forhåpentligvis kan vi begge prøve oss på ordentlige skiturer om noen år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå